![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi, I havent ollut mitään ongelmia minun tietokone koska rakensin sen takaisin huhtikuussa. Minulla on ollut joitakin ongelmia pari viruksia jokunen viikko sitten, mutta ne näyttivät on selvitetty. Kahdella eri otteeseen tänään sekä minun valvoo - I run duel setup - tuli powersave tilassa kun olin keskellä pelaa peliä. Onko kellään mitään ideoita, mikä ongelma voisi olla? Joilla ei ole muuta mahdollisuutta, minun oli käynnistä tietokone. Se on mielestäni hieno tästä. Minulla on GeForce 8800GT ja minun PSU on Corsair HX620W. Jos kaikki muut tiedot ovat tarpeen Voin antaa täyden rig tiedot, vain mielestä se voi olla jotain tekemistä sen kanssa, joiden teho on pulaa / teho työruuhka että GPU? Tai jotain leikkaus mukana GPU itse? Thanks in advance
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Koska se oli sekä valvoo se ei ole niitä voitaisiin GFX kuljettajat, viallinen GFX-kortti tai valtakysymys luulisin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Voisiko olla lämmön asiasta näyttösovittimen, lataa Atitool ja ajetaan etsimään esineitä, "to check mitä kinda temps saat
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1 Kuljettajille. PSU ei pitäisi olla ongelma.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kun te sanotte "Kaksi eri kertaa" Tarkoittaako se, että samalla kun pelaavat 2 eri pelejä, tai saman pelin, mutta sen jälkeen uudelleen käynnistyksen? Myös, mikä peli se on?
| |||
| |||
| Kiitos vastauksesta kaverit. Peli on WoW. Se tapahtui kerran iltapäivällä niin i rebooted ja meni takaisin Uni. Sitten illalla se tapahtui taas. Im ole varma, että aika voisi olla tärkeä tekijä. Minulla on Antec 900 tapauksessa ja ydin temps koskaan todella saada noin 30 astetta. I'll ladata ja suorittaa kyseisen ohjelman kuitenkin vain sulkea. Kun minulla oli lähetetty viime yönä alkoi ihmetyttää, ehkä se saattaa olla liian suuri kuormitus kohdistuu GPU? Olen ollut käynnissä duel näyttöjä varten parin kuukauden ajan, eikä mitään tällaista ole tapahtunut, joten Im kinda stomped.
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| OK, pakoll on ollut koko päivän. Istuu aivan onneksi noin 34, kun Im eivät juuri sitä. Played WoW noin tunnin ja se pääsi enintään 40 astetta. Jatkuu hieno ...
|
| |||
| |||
| OK, uusi asia on se, että joskus, kun taas minun PC on monitori käynnistyy ja näyttää tavallista boot screen. Sitten sen jälkeen, kun Windows ladata näytön näytön vain pimetä ja oleskelun musta. Tämä tulematta powersave tilassa. Voisiko joku ystävällisesti hieman selventää asiaa? Se ei ole suuri ongelma, mutta pakoll isnt, että vanhat ja haluan varmistaa, että se säilyttää paras edellytys mahdollista.