![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hoi, ik havent had problemen met mijn computer omdat ik het terug gebouwd in april. Ik had wat problemen met een paar virussen van vorige week, maar ze leek te zijn opgehelderd. Op twee afzonderlijke gelegenheden vandaag zowel mijn monitoren - Ik run duel setup - opgenomen powersave-modus wanneer ik in het midden van het spelen van een spel. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen worden? Met geen andere keuze, ik moest de pc opnieuw op. Het lijkt in orde, afgezien van deze. Ik heb een GeForce 8800GT en mijn PSU is een Corsair HX620W. Als alle andere gegevens zijn nodig ik kan mijn volledige specs tuig, dacht het kan iets te maken hebben met een vermogen tekort / macht golf aan de GPU? Of iets snijden met de GPU zelf? Thanks in advance
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zoals het was beide monitoren is het niet hen, kunnen worden gfx drivers, defecte gfx kaart of een power probleem denk ik.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan een warmte probleem met je grafische kaart, u moet downloaden Atitool en uitvoeren "scan voor artefacten" te controleren om te zien wat kinda temps je
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| +1 Om chauffeurs. PSU mag geen probleem.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wanneer je zegt "Twee verschillende gelegenheden" betekent dat tijdens het spelen 2 verschillende spellen, of hetzelfde spel maar na een re-boot? Ook, dat spel is het?
| |||
| |||
| Bedankt voor de reactie jongens. Het spel is WoW. Het gebeurde een keer in de middag, zodat ik opnieuw opgestart en ging terug naar de Uni. Toen in de avond gebeurde het opnieuw. Im niet zeker of de temps kan een factor zijn. Ik heb een Antec 900 zaak en de core temps nooit echt ongeveer 30 graden. Ik kom downloaden en uitvoeren dat programma toch iets te doen uit. Nadat ik had gepost gisteravond begon ik te twijfelen of het misschien zou kunnen worden te veel belasting op de GPU? I've been loopt duel schermen voor een paar maanden nu en er niks van dit al is gebeurd, dus Im kinda stomped.
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| OK, het verplicht is op alle dag. Zit heel graag op ongeveer 34 toen Im niet doen veel op. Gespeeld WoW ongeveer een uur en hij kreeg tot 40 graden. Toch loopt prima ...
|
| |||
| |||
| OK, een nieuw punt is dat soms als ik mijn pc op de monitor zal starten en elkaar de gebruikelijke opstart scherm. Dan net na de Windows-load up scherm van de monitor gewoon zwart en blijft zwart. Hij doet dit zonder powersave-modus. Kan iemand alstublieft toch enig licht op deze? Het is niet een groot probleem, maar de comp isnt dat oud en ik wil ervoor zorgen dat het bewaard in de beste conditie mogelijk.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Problemen met het invoeren van Youtube | tadzki21 | Web Browsers & FTP Clients | 2 | 31 mei 2009 16:07 |
| Probleem Binnenvaren BIOS | sls2k8 | Algemene programmatuurnoot Chat | 7 | De 3 augustus 2008 15:21 |
| Veilige modus van resolutie bereik, maar de normale modus is prima ... | Graaf Jackula | Windows besturingssystemen | 5 | 25 mrt 2008 11:18 |
| PC Binnenvaren Power Save Mode | grahamshaun | Algemeen Hardware Chat | 21 | 25 nov 2007 19:57 |
| Ik ben Binnenvaren deze nieuwe wereld! | solutions4u | Introduceer jezelf hier | 1 | 31 jul 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |