![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har ikke hatt noen problemer med maskinen min siden jeg bygde den tilbake i april. Jeg hadde noen problemer med et par virus andre uke, men de syntes å ha blitt ryddet opp. På to ulike anledninger i dag både mine skjermer - Jeg kjører duell oppsett - tastet strømsparing når jeg var i midten av å spille et spill. Har noen ideer til hva problemet kan være? Ikke hadde andre valg, jeg måtte starte PC. Det synes å være fine bortsett fra dette. Jeg har et GeForce 8800GT og min PSU er en Corsair HX620W. Hvis noen andre detaljer er nødvendig kan jeg gi min fulle riggen spesifikasjoner, bare tenkt at det kan ha noe å gjøre med en strøm mangel / motor brottsjø til GPU? Eller noe å kutte ut med GPU seg selv? Takk på forhånd
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som det var både overvåker det er ikke dem, kunne GFX drivere feil GFX kort eller strøm problemet jeg.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kan være et varme problem med grafikkortet, bør du laste ned Atitool og kjøre "søke etter ting" for å sjekke for å se hva slag temps du får
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1 til drivere. PSU bør ikke være et problem.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du sier "To separate anledninger" betyr det mens du spiller 2 forskjellige spill, eller det samme spillet, men etter en re-boot? Også, som er det?
| |||
| |||
| Takk for svar folkens. Spillet er WoW. Det skjedde en gang på ettermiddagen, så jeg startet på nytt og gikk tilbake til Uni. Så på kvelden det skjedde igjen. Im ikke at temps kan være en faktor. Jeg har et Antec 900 tilfeller og kjernen temps aldri får rundt 30 grader. Jeg skal laste ned og kjøre programmet uansett bare å rulle det ut. Etter at jeg hadde lagt ut i går kveld begynte jeg å lure på om kanskje det kan bli for mye last på GPU? Jeg har vært aktiv duell skjermer for et par måneder nå, og ingenting som har skjedd, så Im ganske stomped.
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| OK, komp vært på hele dagen. Sitter ganske lykkelig rundt 34 når Im ikke gjør mye på det. Spilt WoW i omtrent en time, og det kom opp til 40 grader. Fortsatt kjører fin ...
|
| |||
| |||
| OK, en ny sak er at noen ganger når jeg slår min PC på skjermen vil starte opp og vise vanlig boot-skjermen. Deretter etter Windows laste opp skjermen skjermen vil bare svart og opphold svart. Dette gjøres uten å angi strømsparing modus. Kan noen vennligst kaster noe lys over dette? Det er ikke et stort problem men komp isnt som gammel og jeg vil forsikre deg om at den holdes i best mulig tilstand mulig.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har problemer med å skrive inn Youtube | tadzki21 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 31 mai 2009 16:07 |
| Problem Innlegging BIOS | sls2k8 | General Software Chat | 7 | 3 august 2008 15:21 |
| Sikkermodus ut oppløsning rekkevidde, men normal modus er fin ... | Count Jackula | Windows-operativsystemer | 5 | 25 mars 2008 11:18 |
| PC Innlegging Strømsparemodus | grahamshaun | General Hardware Chat | 21 | 25 nov 2007 19:57 |
| Jeg Oppgi denne nye verden! | solutions4u | Presenter deg selv her | 1 | 31 juli 2007 09:42 |
| Thread Tools | |
| |