![]() |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, Nice fora du fik her. I'm Jim og jeg er ny på computer bygningen, men tror jeg vidste nok, godt heres historien: Jeg har tidligere haft en PC med en agp ATI grafikkort, der er oprettet og jeg ville noget med lidt mere strøm. Jeg er logget på ebay og purchassed en PCI-E MSI Nvidia 7900GTO og en MSI K8-neo4 Platinum bundkort til at gå sammen med det (både anvendes). Så efter at blive ophidset, når det hele ankom gik jeg straks og monteret alt ifølge manualen. Men når jeg delt med et par problemer med chipset heatsinks Jeg gik for at slå den computer, og alt jeg fik var magt lysdioder, alle fans (herunder gfx kort) og lysene på mit tastatur. Skærmen har ikke afhentes noget, ikke engang en flimren. Jeg har prøvet denne computer på 2 andre skærme og stadig den undlader at arbejde. Derfor er problemet med selve computeren. Nu har jeg kørte computeren med den gamle mobo og gfx kortet og det virker fint igen. Så har jeg gjort noget galt? Har disse ebayers solgte mig brudt hardware? Er der noget jeg kan gøre? Alvorligt fyrene anyhelp med dette spørgsmål ville være yderst appriciated, især med min a-niveau eksamener begynder i morgen! : ( Thanks, Jim |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej Jimmy
Velkommen til TCF Jeg tror grunden intet er at arbejde med det nye kit installeret er fordi du har foretaget massive system hardware ændringer og det er én ting, at XP ikke kan lide, da det mener, din aa pirat. Du bliver nødt til at komme ind på Microsoft og fortælle dem, hvad du har gjort, og de vil formentlig sende dig en ny nøgle, når du kommer til at geninstallere. Mit system: #
|
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt før, at dette kan være tilfældet, men med min computer ikke starte op selv i bios mode kan jeg ikke se, hvad dette har at gøre med mit operativsystem? Skærmen viser ikke noget, litrally ingen registrering af forbindelse til min pc overhovedet - kun sort. Skærmen er på tankerne om standby. Jeg har konstateret, at jeg får en lang bip fra mit bundkort om starte op, jeg ved ikke, om det betyder noget er forkert, eller at systemet er fint. Jeg havde forsøgt at køre uden nogen ram at se, om det tager det op og ja det kører længe bipper konstant så synes at virke. Theres no ombord grafik for at teste, hvis bundkortet virker korrekt, så jeg tror, hvad jeg skal gøre, er at tage mit grafikkort til en ven og køre det på hans system, hvis det virker derefter køre hans grafik i minen og afgøre, om fejlen ligger med hverken grafik eller bundkortet. Efter at jeg vil prøve at bruge en anden strømforsyning og se, om der er noget galt med det, som du kan se jeg er temmelig clueless! Men sikkert er det at gøre med min hardware ikke min OS? - Selv om jeg kan tage fejl lol |
|
| |||
| |||
| Hvilken bios har du Jimmy? |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke et fingerpeg mate lol, ill se om jeg kan finde noget i den håndbog, der ville fortælle mig, så jeg kan ikke bare se på, hvad der står på skærmen. Yer det har givet mig en stor BIOS Versionsnummer: W7185NMS v1.0 150.305 Hvis Thats relevant eller ikke til, hvad dine spørger im ikke helt sikker? Sorry mate Jeg er ikke den mest intelligente person, når det kommer til computere. |
|
| |||
| |||
| Efter at have søgt rundt lidt det synes det er en Award Phoenix BIOS men det synes stadig at komme ned til, at skærmkortet er skyld. Kig her for yderligere oplysninger. http://www.helpwithpcs.com/upgrading...beep-codes.htm |
|
| |||
| |||
| Ret jeg se. Godt, hvad jeg skal gøre nu, er teste mine grafikkort i mit skøn pc, og testen hans i minen og se hvad jeg kan give et billede. Tak for din hjælp Wolfey, jeg vil være sikker på at holde dig indsendt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv grafikkortet i en anden maskine til at bekræfte det ikke er defekt.
Og / eller Du kan også køre en pc med intet tilsluttet inde som går ud af en masse problemer. Tag alt undtagen beføjelse til bundkort og lade RAM, CPU og grafikkort sat i. Afbryd / afmonterer alle harddiske, cd-rom'er, lydkort osv. Prøv at hvis det stadig doesnt efter en skærm jeg gerne sige et defekt bundkort. Mit system: Hybr! D
|