vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytöt Ei poimien

Reply

Thread Tools
Old 6 kesäkuu 2007, 03:13
Uusi Jäsen

Default Näytöt Ei poimien

Hei kaverit, Nizzan foorumeilla teillä täällä. Olen Jim ja olen uusi tietokone rakennuksen mutta katsomme Tiesin kyllä, hyvin heres tarina:

Olen aiemmin ollut tietokoneeseen, jonka AGP ATI: n näytönohjain perustaa ja halusin jotain hieman enemmän valtaa. Olen kirjautunut onto eBay ja purchassed PCI-e MSI Nvidia 7900GTO ja MSI K8-neo4 Platinum emolevyn mennä yhdessä sen kanssa (molemmat käyttää).

Joten jälkeen kiihtyä, kun se kaikki saapuneet menin heti ja asentaa kaiken, mukaan käyttöohjeet. Kuitenkin sen jälkeen, kun olen delt kanssa muutamia ongelmia, jotka piirisarja heatsinks I jatkoivat puolestaan tietokoneen ja kaikkien Minulla oli teho-LEDit, kaikki fanit (mukaan lukien gfx-kortti) ja valot minun näppäimistö. Monitori ei ole piristyi mitään, ei edes välkyntä. Olen kokeillut tätä tietokonetta 2 muiden seuraa ja silti se ei toimi. Siksi ongelmana on tietokone itse.

Nyt olen juoksi tietokone vanhan mobo ja gfx kortin ja se toimii sakko uudelleen. Niin olen tehnyt jotain väärin? Ovatko nämä ebayers myi minulle rikki hardware? Onko jotain, mitä voin tehdä?

Vakavasti kaverit anyhelp tämä asia olisi erittäin appriciated, erityisesti minun a-tason tentit alkaa huomenna! : (

Kiitos, Jim
Old 6 kesäkuu 2007, 03:28
Banned ryhmän

Hei Jimmy

Tervetuloa TCF

Odotan syy mitään työskentelee uuden pakki asennettu, koska olet tehnyt massiivisen järjestelmän laitteistoon tehdyt muutokset ja että on yksi asia, että XP ei kai se luulee sinun aa merirosvo.
Sinun täytyy saada kiinni Microsoft ja kertoa heille, mitä olette tehnyt, ja ne luultavasti lähettää sinulle uuden avaimen kun tulet uudelleen.

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 6 kesäkuu 2007, 03:56
Uusi Jäsen

Olen kuullut ennen, että tämä voi olla totta, mutta minun tietokone ei käynnisty jopa bios tilassa i ei voi nähdä, mitä tällä on tekemistä minun käyttöjärjestelmä? Näytöllä ei näy mitään, litrally ei kirjaa yhteydessä minun pc lainkaan - vain musta. Näyttö on mielessä, valmiustilassa.

Olen todennut, että i saada pitkä piippaus minun emolevy on käynnisty, en tiedä, onko tämä tarkoittaa jotakin on vialla tai järjestelmä on hyvä. En yritä ajaa ilman ram nähdä, jos se hakee sitä ja kyllä se kulkee pitkän piippaa jatkuvasti niin näyttää toimivan.

Theres no laivalla grafiikka testata, jos emolevy ei toimi kunnolla niin olen sitä mieltä, mitä minun pitää tehdä, on otettava oma näytönohjain to a friend ja suorita se hänen järjestelmään, jos tämä toimii suorita hänen grafiikka miinoista ja päättää, onko vika on joko grafiikkaa tai emolevyn. Sen jälkeen aion kokeilla eri virtalähde ja onko mitään vikaa siinä on, kuten näette olen melko clueless! Mutta varmasti se on tekemistä minun laitteisto ole minun os? - Vaikka en voisi olla väärässä lol
Old 6 kesäkuu 2007, 04:09
Banned ryhmän

Mikä bios sinulla on Jimmy?
Old 6 kesäkuu 2007, 04:15
Uusi Jäsen

Olen ei hajuakaan materiala lol, huonosti katso jos löydän jotain on käsikirja, joka kertoo minulle, koska minulla ei voi vain katsoa, mitä se sanoo ruudulla.

Yer se on antanut minulle suuri BIOS Version numero: W7185NMS V1.0 150305
Jos thats asiaa vai ei, mitä sinun pyytää im ole täysin varma? Sorry mate En ole kaikkein älykäs henkilö, kun se tulee tietokoneisiin.
Old 6 kesäkuu 2007, 04:34
Banned ryhmän

Haun jälkeen noin vähän näyttää siltä, se on palkinto Phoenix bios silti tuntuu tulla alas, että näytönohjain on syyllinen.

Tutustu tästä saadaksesi lisätietoja.
http://www.helpwithpcs.com/upgrading...beep-codes.htm
Old 6 kesäkuu 2007, 05:12
Uusi Jäsen

Oikeus näen. No mitä aion tehdä nyt on test minun näytönohjain minun kaverit kpl, ja testi on hänen miinoista ja katso, mitä voin kuvata. Kiitos avustasi Wolfey, otan varmasti pitää sinut lähetetty.
Old 6 kesäkuu 2007, 09:53
Administrator Group

Kokeile näytönohjaimen toiseen koneeseen vahvista se ei ole viallinen.

Ja / tai

Voit myös käyttää tietokoneen kanssa mitään kytketty sisällä jolla leikataan pois paljon ongelmia.

Irrota kaikki paitsi valta emolevyn ja jättää RAM-muistin, prosessorin ja näytönohjaimen syötimme tuumaa

Katkaise / irrota kaikki kovalevyt, CD-ROM, äänikortit jne.

Kokeile, että jos se vielä doesnt post ruutu I'd sanoa viallinen emolevy.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsetko apua poimintaa. PaintbalPunk 79 Rautatavaran Chat 10 27. Joulukuu 2008 17:10
Tarvitsetko Quick Help poimintaa A LCD-näyttö! Please Help PaintbalPunk 79 Graphics Cards & Näytöt 3 11. Joulukuu 2008 20:57
Rakennus ensimmäinen peli-pc. Tarvitsetko apua valita komponentteja. aceatc Rautatavaran Chat 20 6. marraskuu 2008 02:42
Tarvitsetko apua nostojärjestelmä näyttöinä. Ehdotuksia kaverit? :) link590o Graphics Cards & Näytöt 6 5th Mar 2008 01:55
Poimintaa oikeus PSU KillerXL5 Kotelot & Virtalähteet 5 9. marraskuu 2007 21:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.