![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo jongens, Nice forums je hier. Ik ben Jim en ik ben nieuw voor computer gebouw, maar geloof dat ik wist genoeg, goed heres het verhaal: Ik had eerder een PC met een AGP ATI grafische kaart zetten en ik wilde iets met een beetje meer macht. Ik ingelogd op eBay en purchassed een PCI-E MSI Nvidia 7900GTO en een MSI K8-neo4 Platinum moederbord te gaan met het (beide gebruikt). Dus na het enthousiast toen het allemaal aangekomen ging ik meteen gemonteerd en alles volgens de handleiding. Echter, zodra ik Delt met een paar problemen met de chipset heatsinks ik verder om de computer aan en alles wat ik kreeg was het power LED's, alle fans (met inbegrip van de gfx kaart) en de lampjes op mijn toetsenbord. De monitor is niet opgepikt alles, zelfs niet een flikkering. Ik heb geprobeerd deze computer op 2 andere monitoren en nog steeds niet aan het werk. Daarom is het probleem met de computer zelf. Nu heb ik liep de computer met de oude mobo en gfx kaart en het werkt prima weer. Dus heb ik iets verkeerd? Zijn deze EBAYERS verkocht me gebroken hardware? Is er iets wat ik kan doen? Serieus jongens anyhelp met deze kwestie zou zeer gewaardeerd, vooral met mijn A-level examens beginnen morgen! : ( Thanks, Jim |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi Jimmy
Welkom bij TCF Ik denk de reden niets is het werken met de nieuwe kit geïnstalleerd is, omdat u hebt gemaakt massale systeem hardware veranderingen en dat is een ding dat XP niet graag als hij denkt dat je aa piraat. U zult hebben om op Microsoft en hen vertellen wat je hebt gedaan en zij zal u waarschijnlijk een nieuwe toets wanneer u het besturingssysteem opnieuw moet komen. Mijn Systeem: #
|
|
| |||
| |||
| Ik heb gehoord dat dit het geval kan zijn, maar met mijn computer niet opstarten, zelfs in de bios-modus kan ik niet zie wat dit heeft te maken met mijn besturingssysteem? Het scherm is niet van elkaar iets litrally geen record van de aansluiting op mijn pc op alle - gewoon zwart. Het scherm is op de geest, op de stand-bymodus. Ik heb ontdekt dat ik een lange pieptoon uit mijn moederbord aan het opstarten, ik weet niet als dit betekent alles wat verkeerd is of het systeem is prima. Ik heb proberen draaien zonder ram om te zien of hij haalt het op en ja het loopt lange pieptonen continu zo lijkt te werken. Theres geen onboard grafische om te testen of het moederbord werkt naar behoren, dus ik denk dat wat ik moet doen is mijn grafische kaart naar een vriend en deze vervolgens op zijn systeem, als dat werkt vervolgens zijn afbeeldingen in mijn en bepalen of de fout ligt met de afbeeldingen of het moederbord. Daarna zal ik proberen met een andere voeding en kijk of er iets mis is met dat, zoals u kunt zien I'm pretty Clueless! Maar zeker is het te doen met mijn hardware niet mijn os? - Hoewel ik kan verkeerd zijn lol |
|
| |||
| |||
| Welke bios heb je Jimmy? |
|
| |||
| |||
| Ik heb geen flauw idee mate lol, slecht zien of ik iets kan vinden in de handleiding die me vertelde wat ik kan niet alleen kijken naar wat er staat op het scherm. YER is mij een groot BIOS Versie nummer: W7185NMS V1.0 150305 Als thats relevant of niet naar wat je vraagt im niet helemaal zeker? Sorry mate Ik ben niet de meest intelligente persoon als het gaat om computers. |
|
| |||
| |||
| Na het zoeken rond een beetje lijkt het een Award Phoenix BIOS maar nog steeds lijkt te komen aan die videokaart die in gebreke is gebleven. Neem een kijkje hier voor meer details. http://www.helpwithpcs.com/upgrading...beep-codes.htm |
|
| |||
| |||
| Rechts zie ik. Nou wat ik ga doen is nu test mijn grafische kaart in mijn stuurlieden pct, en de test zijn in de mijne en zien wat ik kan verbeelden. Bedankt voor uw hulp Wolfey, ik kom er zeker van te houden die je hebt gepost. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer de grafische kaart in een andere machine te bevestigen is het niet defect.
En / of U kunt ook een pc met niets aangesloten binnen die delen uit een heleboel problemen. Ontkoppel alles behalve de bevoegdheid om het moederbord en laat het RAM-geheugen, CPU en grafische kaart aangesloten inch Koppel / haal alle harde schijven, cd-roms, geluidskaarten enz. Probeer dat, indien het nog doesnt na een scherm Ik zou zeggen dat een defect moederbord. Mijn Systeem: Hybr! D
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Need some help Picking. | PaintbalPunk 79 | Algemeen Hardware Chat | 10 | 27 dec 2008 17:10 |
| Need Help Snel Op het kiezen van een LCD monitor! Please Help | PaintbalPunk 79 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 dec 2008 20:57 |
| Bouwen eerste gaming st. Need help plukken van de componenten. | aceatc | Algemeen Hardware Chat | 20 | 6 nov 2008 02:42 |
| Need help plukken een monitor. Suggesties jongens? :) | link590o | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | De 5 maart 2008 01:55 |
| Het kiezen van de juiste PSU | KillerXL5 | Cases & Power Supplies | 5 | 9 Nov 2007 21:58 |
| Thread Tools | |
| |