![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, Nice fora du kom hit. Jeg Jim og jeg er ny på datamaskinen bygningen, men tror jeg visste nok godt heres historien: Jeg hadde tidligere en PC med en AGP ATI grafikkort satt opp, og jeg ville ha noe med litt mer kraft. Jeg logget inn på ebay og purchassed en PCI-E MSI Nvidia 7900GTO og MSI K8-neo4 Platinum hovedkort å gå sammen med den (både brukes). Så etter å bli begeistret når alt kom jeg gikk rett bort og montert alt, i henhold til bruksanvisningen. Men etter at jeg har delt med noen få problemer med brikkesett heatsinks jeg gikk for å slå maskinen på og alt jeg fikk var kraftige lysdioder, alle fans (inkludert gfx kort) og lysene på tastaturet. Skjermen har ikke plukket opp noe, ikke engang en flimmer. Jeg har prøvd denne datamaskinen på 2 andre skjermer og fremdeles den ikke fungerer. Derfor er problemet med selve datamaskinen. Nå har jeg kjørte datamaskinen med den gamle mobo og gfx kortet og det fungerer fint igjen. Så har jeg gjort noe galt? Har disse ebayers solgte meg ødelagt maskinvare? Er det noe jeg kan gjøre? Seriøst folkens anyhelp med denne saken ville bli svært appriciated, spesielt med min ett-level-eksamener begynner i morgen! : ( Takk, Jim |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Jimmy
Velkommen til TCF Jeg regner grunnen ingenting fungerer med det nye kit installert er fordi du har gjort massive systemet maskinvareendringer og det er en ting som XP liker ikke som det synes at aa pirat. Du blir nødt til å komme inn på Microsoft og fortelle dem hva du har gjort og de vil trolig sende deg en ny nøkkel når du kommer til å installere. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Jeg har hørt før at dette kan være tilfelle, men med min datamaskin ikke boot selv inn i bios modus Jeg ser ikke hva dette har å gjøre med mitt operativsystem? Skjermen ikke viser noe, litrally ikke registrert tilkoblingen til PC-en i det hele tatt - bare svart. Skjermen er på tanke på standby. Jeg har funnet ut at jeg får en lang pipetone fra hovedkortet på starte opp, jeg vet ikke om dette betyr noe er feil eller det er fint. Jeg fikk prøve å kjøre uten ram for å se om den plukker den opp og ja det er lange piper kontinuerlig så synes å bli arbeider. Theres no onboard grafikk å teste om hovedkortet fungerer så tror jeg det jeg trenger å gjøre er å ta meg grafikkortet til en venn og kjøre den på hans system, hvis det fungerer deretter kjøre sin grafikk i gruven og finne ut om feilen ligger med enten grafikk eller hovedkortet. Etter at jeg vil prøve å bruke en annen strømforsyning og se om noe er galt med det, som du kan se jeg er ganske clueless! Men sikkert er det å gjøre med min hardware ikke min os? - Selv om jeg kan ta feil lol |
|
| |||
| |||
| Hva bios har du Jimmy? |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke en anelse kompis lol, ill. se om jeg finner noe i manualen som ville fortelle meg så jeg kan ikke bare se på hva det står på skjermen. Yer det har gitt meg et stort BIOS Versjonsnummer: W7185NMS v1.0 150.305 Hvis dvs relevant eller ikke hva du spør im ikke helt sikker? Sorry kompis jeg ikke den mest intelligente personen når det gjelder datamaskiner. |
|
| |||
| |||
| Etter at du har søkt rundt litt synes det er en Award Phoenix bios men den fremdeles ser ut til å komme ned på at skjermkortet være på skyld. Ta en titt her for ytterligere detaljer. http://www.helpwithpcs.com/upgrading...beep-codes.htm |
|
| |||
| |||
| Høyre ser jeg. Vel hva jeg skal gjøre nå teste mine grafikkort i mine mates PC og testen hans i gruven og se hva jeg kan skildre. Takk for hjelpen Wolfey, vil jeg være sikker på å holde deg oppdatert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv grafikkortet i en annen maskin for å bekrefte at det ikke er feil.
Og / eller Du kan også kjøre en PC med ingenting koblet inni som kutter ut en masse problemer. Trekk ut alt unntatt strøm til hovedkortet og la RAM, CPU og grafikkort plugget i. Koble / trekk alle harddisker, CD-ROM, lydkort osv. Prøv at hvis det fortsatt ikke legge inn en skjermen Jeg vil si en feil på hovedkortet. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Trenger du hjelp rørt. | PaintbalPunk 79 | General Hardware Chat | 10 | 27 desember 2008 17:10 |
| Trenger Quick Help På plukke En LCD-skjerm! Please Help | PaintbalPunk 79 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 desember 2008 20:57 |
| Tok første gaming pc. Trenger du hjelp til å plukke de komponentene. | aceatc | General Hardware Chat | 20 | 6 november 2008 02:42 |
| Trenger du hjelp til å plukke en skjerm. Forslag folkens? :) | link590o | Kabinetter & Skjermer | 6 | 5 mars 2008 01:55 |
| Rørt høyre PSU | KillerXL5 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 9 november 2007 21:58 |
| Thread Tools | |
| |