![]() |
|
| |||
| |||
| Hej ... Finns det någon som vet var jag kan köpa NVIDIA MSI Geforce N9600GSO? (Red en med SeeWeed-Fläktblad för bättre kylning) Jag har sökt på Google och allt jag får är recensioner och specifikationer. Detta verkar vara ett bra grafikkort och kommer svit min dator. Kan någon hitta mig en hemsida (i Förenade kungariket) som kan sälja detta grafikkort? BTW Är det någon som har det, hur kommer detta att jämföra med andra kort? Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| I couldnt hitta mis antingen men jag skulle kunna hitta andra http://www.tigerdirect.com/applications/SearchTools/search.asp?keywords=9600 + gt & srkey = 9600
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Observera att Galaxy version av detta kort kan vara mjuk-modded att ett 8800GTS.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Geforce 7600GT frysning | leland16 | Grafikkort & Skärmar | 7 | 19 maj 2008 04:57 |
| GeForce 7600-serien .... | alistaircampbell | Grafikkort & Skärmar | 6 | 27 januari 2008 23:04 |
| XFX GeForce 7800 GTX inte fungerar? | evadwolrab | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 december 2007 20:01 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafikkort & Skärmar | 15 | 26 oktober 2007 02:09 |
| Nvidia GeForce mx4000 | tiaki | Grafikkort & Skärmar | 6 | 9:e sep 2007 12:10 |
| Thread Tools | |
| |