![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Oma GeForce 6200 PCI äskettäin tapana näyttö minun päätöslauselma asettamalla itsensä 640 x 480 ja 4bit väri, sitten muutama päivä myöhemmin se didnt työtä. Olen viime aikoina myös korvasi RAM, hyvin i kinda vaihtoivat RAM mieltä muut tietokoneeseen. Mutta i toimi hyvin muutaman viikon ajan, kunnes nyt. Olen kokeillut kortin toiseen PCI Slot mutta wouldnt työtä. Olen enemmän kuin myönteinen, että luukku on töissä ja kortti näyttää sakko ulkopuolella. Typerä GMA 900 on korostanut minut ulos! niin on minun kortin puhalletut? että GMA 900 on soooo huono, se taistelu suorittaa Guild Wars! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa kuljettajan ongelma minulle, Oletan sinulla on rakennettu näytönohjain että vielä toimii ok?
| |||
| |||
| Henkilökohtaisesti olin yrittää uudelleenasentamistoiminnot teidän kuljettajia. Minulla on myös 6200. Mitä OS käytät? Windows XP-ohjain (32-bittinen): http://us.download.nvidia.com/Window...glish_whql.exe Windows Vista (32 bit): http://www.nvidia.com/object/winvist...8.24_whql.html Windows Vista (64 bit): http://us.download.nvidia.com/Window...glish_whql.exe Myös mitä tuotanto halutaan käyttää kortin? vga \ svideo \ DVI? Saattaa ilmetä ongelmia niille kuljettajille, jos käytät DVI ulos (en) ja voi vaatia vanhempi kuljettaja (minä), jonka voin toimittaa teille tarvittaessa. |
|
| |||
| |||
| hyvänen soo anteeksi myöhäistä vastaustaan. koska se on joulu ja uusi vuosi, olen ollut soo varattu ja unohtui säiettä. Sen on osoitettu, että 6200 vielä toimii, cos' sen sakkoa minun PC, mutta en voi swap minun 7600GT se, cos "muut PC ei ole AGP slot vain PCI: @ I dont tiedä, mitä olen menen tekemään nyt, ehkä myydä kortin ystävälleni tai mahdollisesti voisi ram häiritä (jos i spelttivehnän se oikea) kanssa Graphics-kortti? Olen huomannut, se saattaa olla viallinen ram koska 512Mt XP ja sen hidas, enkä voi asennettu Combat Arms ilman tätä muistia osoite virhe. No thx teidän vastaukset, mutta enää olisi hyvä: D |
|
| |||
| |||
| Voi myös, i uudelleen XP: n muiden PC mutta vieläkään ei ole merkki sen toimimaan ... : (Mutta sakkoa kaivos: @ |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Dell Lattitude Onko Palaneet polttimo? | marytodd22 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 2 lokakuu 2009 02:58 |
| Nvidia 6800 Grafiikkakortti puhalletut? | ttoshiba | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 20th Jun 2009 02:45 |
| Sulake puhalletut on kovaääniset TS12 Subwoofer | robina80 | Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet | 13 | 27th Feb 2009 10:10 |
| 7600GT + 6200 = Parempi tai Konfliktien? | anthonyla65 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 16. Jan 2009 16:15 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Graphics Cards & Näytöt | 15 | 26. lokakuu 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |