![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Mijn GeForce 6200 PCI onlangs wont display mijn resolutie door de instelling zelf, op 640 x 480 en een 4bit kleur, vervolgens enkele dagen later didnt werk. Ik heb onlangs ook vervangen de RAM, goed i kinda geswapt RAM met mijn andere pc. Maar ik werkte prima voor een paar weken tot nu toe. Ik heb geprobeerd de kaart op een andere PCI Slot, maar het wouldnt werk. Ik ben meer dan positief dat de sleuf werkt en de kaart ziet er prima buiten. De stomme GMA 900 wordt benadrukt me out! Dat is mijn kaart geblazen? de GMA 900 is zoooo slecht, het gevecht te voeren Guild Wars! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het klinkt als een driver probleem voor mij, ga ik ervanuit dat je een ingebouwde grafische kaart die nog steeds werkt ok?
| |||
| |||
| Persoonlijk I'd probeer het opnieuw installeren van uw chauffeurs. Ik heb ook een 6200. Welk besturingssysteem gebruik je? Windows XP-stuurprogramma (32-bits): http://us.download.nvidia.com/Window...glish_whql.exe Windows Vista (32 bit): http://www.nvidia.com/object/winvist...8.24_whql.html Windows Vista (64 bit): http://us.download.nvidia.com/Window...glish_whql.exe Ook wat de output gebruikt u op uw kaart? vga \ svideo \ dvi? Je kan een aantal problemen met deze stuurprogramma's als u de DVI-out (ik heb) en je kan een oudere chauffeur (Ik heb) die ik kan u indien nodig. |
|
| |||
| |||
| en ik ben soo sorry voor late antwoord. omdat het is Kerstmis en nieuwjaar, I've been gehouden soo drukke en vergat over de draad. Het is bewezen dat de 6200 nog steeds werkt, want 'haar geldboete op mijn PC, maar ik kan niet ruilen mijn 7600GT voor haar, want "de andere PC niet over een AGP-sleuf slechts PCI: @ I dont weet wat ik ben ga doen nu, misschien verkoopt de kaart aan mijn vriend, of door enige kans zou kunnen interfereren ram (als ik het goed gespeld) met de grafische kaart? Ik merk is mogelijk een defecte RAM omdat voor 512Mb en XP zijn traag, en ik kan niet geïnstalleerd Combat Arms, zonder dat dit geheugen adres fout. Goed thx voor uw antwoorden, maar meer zou worden gewaardeerd: D |
|
| |||
| |||
| oh ook, ik opnieuw XP op de andere PC, maar nog steeds geen teken van het werken ... : (Maar fijn op de mijne: @ |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Dell Lattitude Heeft een Blown Bulb? | marytodd22 | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 2 oktober 2009 02:58 |
| Nvidia 6800 Graphics Card Blown? | ttoshiba | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 20 jun 2009 02:45 |
| Zekering Blown op Tannoy TS12 Subwoofer | robina80 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 13 | 27 feb 2009 10:10 |
| 7600GT + 6200 = Beter of conflict? | anthonyla65 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 16 Jan 2009 16:15 |
| Nvidia GeForce 6200 LE | Wutz | Grafische Kaarten & Monitors | 15 | 26 okt 2007 02:09 |
| Thread Tools | |
| |