![]() |
|
| |||
| |||
| Det var mindre end et år gamle. Computeren blev opstart, og jeg fik en nessage på overvågning af, at det ATI kort ikke var sluttet til strøm. Jeg havde bemærket, grafik standsning Noe og end for et par sekunder. Jeg har sat mit 9600 Pro tilbage i. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rip GPU
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sorry for at høre, at makker.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Stadig have glade minder om, at kortet, kunne afgjort punch over den vægt.
|
| |||
| |||
| Godt det samme skete med en af mine venner, han havde 6600, at tid, men heldigvis blev det i garantiperioden. Og fik det erstattet, de chipsæt er ikke så god kvalitet i disse dage, |
|
| |||
| |||
| Citat:
I 9600-udgaven kan sammenlignes med et Blue Gill fisk. De er små, men de kæmper gerne helvede. Blue gæller betragtes pund for pund de hårdeste kampe fisk. Så jeg gætter jeg navngive mit 9600 pro "Blue Gill". |