![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Se oli alle vuoden vanha. Tietokoneen käynnistämistä ja sain nessage on valvoa, että ATI-kortti ei ole kytketty. Minulla oli huomannut grafiikka pysäyttäminen noe ja kuin muutaman sekunnin ajan. Olen esittänyt minun 9600 pro takaisin sisään |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rip GPU
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pahoillani, että perämies.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vielä fond muistoja, että kortti voisi ehdottomasti lävistin sen yläpuolella painon.
|
| |||
| |||
| No sama asia tapahtui ystäväni hän oli 6600, että aikaa, mutta onneksi se oli takuu. Ja sain sen korvata, lastuyhdistelmät, eivät ole niin laadukkaita näinä päivinä, |
|
| |||
| |||
| Quote:
Että 9600-sarjassa voidaan verrata Sininen Gill kalaa. Ne ovat pieniä, mutta ne taistelua kuin vimmattu. Blue kiduksissa katsotaan punta punnalta kovimmat taistelut kalaa. Joten kai haluan nimi minun 9600 pro "Blue Gill". |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone Kuollut! | mxmatt15 | Rautatavaran Chat | 17 | 30 lokakuu 2009 13:59 |
| Oma äidit PC kuoli im ensi ahhhhh! | Vash2989 | Rautatavaran Chat | 4 | 13. Joulukuu 2008 09:44 |
| SLI 9800? Ehkä. | Eltocliousus | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 29th Feb 2008 15:36 |
| DVD Drive Kuoli | blueorblack | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 16. Jan 2008 06:08 |
| Onko minun seurata kuoli? | Ayodcomp | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 28th Oct 2007 16:28 |
| Thread Tools | |
| |