![]() |
|
| |||
| |||
| Het was minder dan een jaar oud. De computer opstarten en ik heb een nessage op de monitor dat de ATI-kaart is niet aangesloten op de macht. Ik had gemerkt grafische NOE stoppen en dan voor een paar seconden. Ik heb mijn 9600 pro terug inch |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rip GPU
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jammer om te horen dat stuurman.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hebben nog herinneringen aan die kaart, kan zeker punch boven het gewicht.
|
| |||
| |||
| Nou hetzelfde gebeurd met een vriend van mij had hij 6600 die tijd maar gelukkig was het in de garantie. En heb hem vervangen, de chip sets zijn niet zo goede kwaliteit van deze dagen, |
|
| |||
| |||
| Citaat:
De 9600-serie kan worden vergeleken met een Blue Gill vis. Ze zijn klein, maar ze vechten als de hel. Blue kieuwen worden beschouwd pond voor pond de zwaarste gevechten vis. Dus ik denk dat ik moet mijn naam 9600 pro "Blue Gill". |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Gestorven Computer! | mxmatt15 | Algemeen Hardware Chat | 17 | 30 oktober 2009 13:59 |
| Mijn moeders pc overleden im volgende Ahhhhh! | Vash2989 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 13 dec 2008 09:44 |
| SLI 9800? Misschien. | Eltocliousus | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 29 feb 2008 15:36 |
| DVD Drive Overleden | blueorblack | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 16 Jan 2008 06:08 |
| Is mijn monitor overleden? | Ayodcomp | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 28 okt 2007 16:28 |
| Thread Tools | |
| |