![]() |
|
| |||
| |||
| Det var mindre enn ett år gammel. Datamaskinen ble oppstart og jeg fikk et nessage på monitoren at ATI-kortet ikke var koblet til strøm. Jeg hadde lagt merke grafikk stopper noe og enn i noen få sekunder. Jeg har satt mitt 9600 pro tilbake i. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rip GPU
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beklager at kompis.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har fortsatt glad minner om at kortet kunne definitivt slag over det vekt.
|
| |||
| |||
| Vel det samme skjedde med en venn av meg han hadde 6600 den tiden, men heldigvis var det i garanti. Og fikk det erstattet den brikkesett er ikke så god kvalitet i disse dager, |
|
| |||
| |||
| Sitat:
The 9600-serien kan sammenlignes med en blå Gill fisk. De er små, men de slåss som helvete. Blue gjellene anses pund for pund de hardeste kampene fisk. Så jeg antar jeg burde navnet mitt 9600 pro "Blue Gill". |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Computer død! | mxmatt15 | General Hardware Chat | 17 | 30 oktober 2009 13:59 |
| Min mor PC døde im neste ahhhhh! | Vash2989 | General Hardware Chat | 4 | 13 desember 2008 09:44 |
| SLI 9800? Kanskje. | Eltocliousus | Kabinetter & Skjermer | 7 | 29 februar 2008 15:36 |
| DVD Drive Døde | blueorblack | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 16 januar 2008 06:08 |
| Har skjermen min døde? | Ayodcomp | Kabinetter & Skjermer | 5 | 28 oktober 2007 16:28 |
| Thread Tools | |
| |