![]() |
|
| |||
| |||
| Det var mindre än ett år gamla. Datorn var att starta upp och jag fick en nessage på monitorn att ATI-kortet är inte ansluten till makten. Jag hade märkt grafik Stoppunkt noe och än i några sekunder. Jag har lagt mitt 9600 pro tillbaka i. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Rip GPU
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tråkigt att höra att mate.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har fortfarande förtjust minnen av att kortet kan definitivt slå ovan vikt.
|
| |||
| |||
| Jo samma sak hände med en vän till mig hade han 6600 att Temne men lyckligtvis var det i garantin. Och har det ersatts av satser av chip är inte så bra i dessa dagar, |
|
| |||
| |||
| Citat:
I 9600-serien kan jämföras med en Blue Gill fisk. De är små, men de slåss som fan. Blue gälar anses pund för pund de hårdaste striderna fisk. Så jag antar att jag bör namn mitt 9600 pro "Blue Gill. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Computer Död! | mxmatt15 | General Hardware Chat | 17 | 30 OKTOBER 2009 13:59 |
| Mina mödrar PC dog im nästa ahhhhh! | Vash2989 | General Hardware Chat | 4 | 13 december 2008 09:44 |
| SLI 9800? Kanske. | Eltocliousus | Grafikkort & Skärmar | 7 | 29 februari 2008 15:36 |
| DVD Drive Död | blueorblack | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 16 januari 2008 06:08 |
| Har min övervaka dog? | Ayodcomp | Grafikkort & Skärmar | 5 | 28 oktober 2007 16:28 |
| Thread Tools | |
| |