mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Min fremtid Tre Monitor Setup Dilemna ..

Reply

Thread Tools
Old 7. april 2009, 13:37
Donor-Gruppen

Default Min fremtid Tre Monitor Setup Dilemna ..

Ok, så jeg håber på helt at opdatere min skærm opsætningen.

På mit skrivebord jeg ønsker 2 monitorer præcis det samme, omtrent omkring 20 "markør, sandsynligvis 19" bruger min grafikkort dobbelt overvåge formåen.

Men jeg ønsker også et High-Definition 32 "Samsung på min væg, og viser den samme som sekundær skærm på mit skrivebord.

Mit problem er beslutningsforslaget.
Jeg vil have at bruge en splitter at komme fra en DVI-udgang på GPU-kort (den anden udgang) til to, en for skrivebord og et til væggen, således at de vil vise det samme.

Men HD-skærm på væggen ville naturligvis have en meget højere opløsning end desk en ville være i stand til.

Så er min scenario muligt overhovedet?

Hvilke svar ville en Standard Definition bredformat skærm har en 1080p opløsning? Ville det være i stand til korrekt skala den ned som gør det muligt at vise noget mere velegnet til det? Eller ville det have en nerve brakedown?

Jeg havde besluttet skrivebordet dem bør også være widescreen (selv om jeg i første omgang ikke vil have dem til at være), fordi jeg troede, ville sandsynligvis hjælpe på situationen, ser som HDTV vil naturligvis være widescreen så jeg gerne vil bruge en 16: 9 beslutning om det, så vi ikke ser dumt.

Thanks, I'll tilføje links til de to typer af skærme i bunden, skal du ikke kommentere på de priser, det er ikke de billigste, blot den første google resultat.

Samsung væg monterede Full-HD widescreen
Dell 18.5 "SD Desk jobbies widescreen også (2)

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 7. april 2009, 13:59
Medlem Gruppen

Bare få en 1080p skærm .. De beslutninger, ville være det samme derefter på tværs af alle skærme og du må ikke se et problem.

Monitorer har altid været højere opløsninger end tv'ets så hvis du har et grafikkort kan du stort set garanti for, at du nemt kan sætte en 1920x1080 opløsning.
Old 7. april 2009, 14:02
Donor-Gruppen

Det betyder ikke helt løse situationen selv, fordi mit grafikkort er i stand til det, er det HD og alt, men jeg ønsker 2 regelmæssige definition skærme plus et HDTV, jeg har ikke råd 3 HD skærme.

Dem, jeg knyttet også er, hvad du skal bruge, men jeg har brug for at vide, om jeg kan med held vist det samme billede på et HD 32 "og en SD 18.5" med fornuftige beslutninger om begge dele?
Old 7. april 2009, 14:13
Medlem Gruppen

Disse skærme er rigtig god, men du behøver ikke 1000:1 kontrast og Dell er altid dyrt. Du kan afhente en 22 "skærm i stand til 1920x1080 for sandsynligvis £ 150 hver, kan være dyre, men værd! Jeg har bemærket, selv om det lysstyrken er temmelig lav ..

For så vidt angår beslutninger gå, jeg er sikker på, at du kan. Det bliver en meget bred beslutning om, mine venner er 2464 * 900. Du bør være i stand til at indstille beslutninger uafhængigt, kunne jeg på min bærbare computer, men det var for 2 skærme. Hvis du sætter TV på én og 2 skærme på anden produktion med en splitter så skal du være fint =)
Old 7. april 2009, 15:05
Donor-Gruppen

Ja jeg ved det ville arbejde OK gerne det, men den ulejlighed er jeg har brug for det på følgende måde:
Channel 1 ........................ Channel 2
Primær Dell .................. Sekundære Dell
HD Samsung

Så spørgsmålet bliver, at jeg kun kan have en løsning for de to forskellige skærme ...

Som jeg gerne nødt til at indstille opløsning i HD for Samsung, og jeg tager bare at håbe, at Dell kan downscale det eller noget, jeg gætter ...
Old 7. april 2009, 15:10
Medlem Gruppen

En af mine venner (registreret den her, hedder AfterShock) sagde, at det er muligt, men jeg vil gøre nogle intense forskning, før du får et dyrt problem.
Old 7. april 2009, 15:14
Donor-Gruppen

Tak for input,

Jeg vil prøve det alligevel, og hvis det ikke virker, jeg vil gøre noget lignende bruge en lavere opløsning på HDTV så det er omgivet med en sort ramme, which'd være irriterende, men i det mindste gerne arbejde.

Det vil tage et par måneder for at få de midler sammen, og for det i og for, men når det er gjort vil jeg komme tilbage på denne tråd og oplyse verden om, hvorvidt det virker eller ej!
Old 7. april 2009, 15:39
Medlem Gruppen

Lyder som en plan dude. Håber det virker out!
Old 8. april 2009, 01:45
Donor-Gruppen

Jeg vil prøve det gerne planen allerede er først ...

Men efter at sove på det jeg spekulerede på, om det, jeg forsøger at gøre, er en af fordelene ved SLI eller XFire?
Jeg vil kun gå der dog, hvis det ikke fungerer på et enkelt grafikkort, dont ønsker at bruge flere penge på 2 nye kort, som min nuværende ikke understøtter SLI
Old 8. april 2009, 11:19
Medlem Gruppen

Jeg tror i SLI og Xfire grafikkortet magt er kombineret for at skabe en mere kraftfuld grafik forarbejdningsenheden, tror jeg, at de ekstra kort havne er slået fra, mens du arbejder i det multi-kortet mode, men jeg er nødt til at slå det op ..
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.