vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Oma tulevaisuus Kolme Monitor Setup Dilemna ..

Reply

Thread Tools
Old 7 huhtikuu 2009, 13:37
Rahoittajien ryhmän

Default Oma tulevaisuus Kolme Monitor Setup Dilemna ..

Ok, niin olen toivovat täysin virkistämään seurata asetukset.

Omassa desk Haluan 2 seuraa täsmälleen sama, karkeasti noin 20 "merkkijäämä luultavasti 19" käyttäen näytönohjain kaksoiskäyttöä seurata ominaisuus.

Olen kuitenkin haluamme myös High Definition 32 "Samsung minun seinään, näyttävä sama kuin keskiasteen seurata minun desk.

Oma kysymys on päätöslauselman.
I'd on käyttää jakotislauskolonnin saada yhden DVI-lähtö on GPU-kortti (toinen lähtö) kaksi, yksi pöytätelineeseen ja yksi seinä niin, että ne halua osoittaa samaa.

Kuitenkin HD näytön seinälle olisi selvästikin haluavat paljon suurempi kuin pöytätelineeseen voisi olla omiaan.

Niin on minun skenaario suinkin mahdollista?

Mikä vastaus olisi Standard Definition laajakuva seurata huomautuksia 1080p päätöslauselma? Eikö se voi oikein mittakaavassa se alas jolloin se osoittaa jotain paremmin sitä? Tai se on hermostunut brakedown?

Olin päättänyt pöytätelineeseen ne olisi myös laajakuva (vaikka en aluksi halua niitä on), koska ajattelin, että olisi todennäköisesti auttaa tilannetta, kun otetaan huomioon, kuten HDTV olisi tietenkin laajakuva niin mä halua käyttää 16: 9 päätöslauselma, joten se ei katso typerä.

Thanks, I'll lisätä linkkejä kahden valvoo pohjassa, älä kommentoida hintoja, se ei ole halvin, vain ensimmäinen googlen tulos.

Samsung seinälle asennetut Full-HD-laajakuvanäyttö
Dell 18,5 "SD Desk jobbies laajakuva myös (2)
Old 7 huhtikuu 2009, 13:59
Jäsen

Just saada 1080p seurata .. Päätöslauselmissa olisi sama sitten kaikissa ruuduissa ja sinun ei pitäisi nähdä ongelmana.

Näytöt ovat aina olleet suuremmat päätöslauselmia kuin TV: n joten jos sinulla on näytönohjain voit melko paljon takaa, että voit helposti suorittaa 1920x1080 päätöslauselmaa.
Old 7 huhtikuu 2009, 14:02
Rahoittajien ryhmän

Se ei ole aivan ratkaista tilanne kuitenkin, koska minun näytönohjain pystyy, se on HD ja kaikesta, mutta haluan 2 säännöllinen määritelmä seuraa plus HDTV, minulla ei ole varaa 3 HD-ruuduissa.

Kuin I liittyy liian ovat mitä tulee käyttää, mutta minun on saatava tietää, jos pystyt näyttämään samaa kuvaa on HD 32 "ja SD 18,5" järkeviä päätöslauselmat molempia?
Old 7 huhtikuu 2009, 14:13
Jäsen

Nämä näytöt ovat melko hyvä, mutta sinun ei tarvitse 1000:1 kontrasti ja Dell ovat aina kalliita. Voit noutaa 22 "monitori pystyy 1920x1080 varten todennäköisesti £ 150 kukin saattaa olla kallista, mutta sen arvoinen! Olen huomannut kuitenkin, että kirkkautta on melko alhainen ..

Sikäli kuin päätöslauselmiin mene, olen varma, että voit. Se tulee hyvin laaja päätöslauselma kuitenkin ystäväni on 2464 * 900. Sinun pitäisi pystyä asettaa päätöslauselmat itsenäisesti, voisin minun kannettava tietokone, mutta oli 2-ruuduissa. Jos sijoitat TV on yksi ja 2 seuraa, toisesta tuotannon kanssa jakotislauskolonnin sitten olisi hieno =)
Old 7 huhtikuu 2009, 15:05
Rahoittajien ryhmän

Joo tiedän, että se toimisi OK näin, mutta ongelma on siinä Tarvitsen sen tältä:
Channel 1 ........................ Channel 2
Ensisijainen Dell .................. Toissijaiset Dell
HD Samsung

Joten kysymys on se, että voin vain yksi päätöslauselma, että kahden eri näyttöjä ...

Kuten I'd tarvitse asettaa päätöslauselman HD: n, Samsung ja Otan vain toivoa, että Dell voi downscale tai jotain luulisin ...
Old 7 huhtikuu 2009, 15:10
Jäsen

Eräs ystäväni (Rekisteröitynyt tässä menee, jonka nimi AfterShock) sanoi, että on mahdollista, mutta aion tehdä jotain intensiivistä tutkimusta ennen kuin saat kallis ongelma.
Old 7 huhtikuu 2009, 15:14
Rahoittajien ryhmän

Thanks for the input,

I'll kokeilla sitä joka tapauksessa ja jos se ei toimi teen jotain käyttää pienempää päätöslauselma HDTV joten ympäröityjä musta runko, which'd olla ärsyttävää, mutta ainakin se halua työskennellä.

It'll kestää pari kuukautta saada varoja yhteen ja jotta se ja sen, mutta kun se on tehty I'll saada takaisin tämän säikeen ja valaiskaa maailmassa, onko tämä toimii tai ei!
Old 7 huhtikuu 2009, 15:39
Jäsen

Kuulostaa suunnitelman jätkä. Hope se toimii!
Old 8 huhtikuu 2009, 01:45
Rahoittajien ryhmän

Kiitos: Biggin:

I'll kokeilla sitä kuten suunnitelma on jo ensin ...

Mutta sen jälkeen nukkumismahdollisuudet sitä mietin vain, mitä olen yrittänyt tehdä on yksi eduista SLI tai XFire?
Otan vain mennä sinne mutta jos se ei toimi yhtenä näytönohjain, dont haluavat viettää enemmän 2 uudet kortit kuin minun nykyinen ei tue SLI
Old 8 huhtikuu 2009, 11:19
Jäsen

Uskon SLI ja Xfire grafiikkakorttiin valta on yhdessä luoda tehokas grafiikka-yksikkö, mielestäni extra kortit portit ovat pois päältä, kun se on monen kortin tilassa mutta minun täytyy etsiä se ..
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kahden näytön asetukset ja 2 Grafiikkakortit - VGA-portit bchatt Graphics Cards & Näytöt 3 29 lokakuu 2009 18:07
Miten määritän Monitransversaalimuodon Monitor Computer? ironmaster Graphics Cards & Näytöt 1 12th Aug 2009 09:47
How to setup minun PS2 valua mt seurata dashty PC & Console Gaming 2 25. toukokuuta 2009 08:27
A sekava 2 1 / 2 seurata setup jon7187 Graphics Cards & Näytöt 3 15th Jun 2007 14:36
Tulevat Laptop Technology OlyPerson Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 4 29. toukokuuta 2007 17:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.