mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Mijn toekomst Drie Monitor Setup Dilemna ..

Reply

Thread Tools
Old 7 apr 2009, 13:37
Donor Groep

Default Mijn toekomst Drie Monitor Setup Dilemna ..

Ok, dus ik hoop dat volledig vernieuwen mijn monitor setup.

Op mijn bureau wil ik 2 monitoren precies hetzelfde, ongeveer rond de 20 "markeringslichten, waarschijnlijk 19" met mijn grafische kaart dual monitor vermogen.

Maar ik wil ook een High Definition 32 "Samsung op mijn muur, die het hetzelfde als de secundaire monitor op mijn bureau.

Mijn probleem is resolutie.
Ik zou gebruik kunnen maken van een splitter om van een DVI-uitgang van de GPU-kaart (de tweede uitgang) naar twee, een voor het bureau en een voor de muur, zodat ze het gelijk.

Maar de HD-scherm aan de muur zou willen natuurlijk een veel hogere resolutie dan de balie zou kunnen worden.

Dus ben ik op alle mogelijke scenario?

Welk antwoord zou een Standard Definition breedbeeld monitor heeft een 1080p resolutie? Zou het kunnen correct schaal neer zodat het iets meer geschikt voor het? Of zou er een nerveuze brakedown?

Ik had besloten de balie die moeten ook worden breedbeeld (hoewel ik aanvankelijk niet willen dat ze worden) omdat ik dacht dat dat zou helpen de situatie, want het zou natuurlijk HDTV breedbeeld, dus ik zou willen gebruiken een 16: 9 resolutie over het, om niet te kijken dom.

Bedankt, ik links toevoegen aan de twee typen monitoren op de onderkant, kunt u geen commentaar op de prijzen, het is niet de goedkoopste, maar de eerste google resultaat.

Samsung wand-Full-HD breedbeeld
Dell 18,5 "breedbeeld SD Desk jobbies ook (2)
Old 7 apr 2009, 13:59
Lid Fractie

Gewoon een 1080P monitor .. De resoluties hetzelfde zou zijn dan in alle schermen en je moet niet een probleem.

Monitoren hebben altijd een hogere resolutie dan de TV's dus als u een grafische kaart kunt u vrij veel garantie die u kunt gemakkelijk een 1920x1080 resolutie.
Old 7 apr 2009, 14:02
Donor Groep

Dat is niet helemaal de oplossing van de situatie wel, omdat mijn grafische kaart is in staat, het is HD en alles, maar ik wil 2 reguliere definitie monitoren PLUS een HDTV, kan ik niet veroorloven 3 HD schermen.

De bijeenkomsten die ik in verband te zijn wat zult gebruiken, maar ik moet weten als ik kan met succes elkaar hetzelfde beeld op een HD 32 "en een SD 18,5" met verstandige resoluties over beide?
Old 7 apr 2009, 14:13
Lid Fractie

Deze monitoren zijn vrij goed, maar je hoeft niet 1000:1 contrast en Dell zijn altijd duurder. Je kan kiezen om een 22 "monitor staat voor 1920x1080 waarschijnlijk £ 150 elk, misschien duur, maar de moeite waard! Ik heb al gemerkt dat de helderheid is erg laag ..

Wat de resoluties gaan, ik ben er zeker van dat je kunt. Het wordt een zeer breed resolutie al mijn vrienden is 2464 * 900. U moet in staat zijn om de resoluties onafhankelijk, kon ik op mijn laptop maar dat was voor 2 schermen. Als je de TV op een en de 2 monitoren op de tweede uitgang met een splitter dan moet u wel goed =)
Old 7 apr 2009, 15:05
Donor Groep

Ja ik weet dat het zou werken op OK als dat, maar het probleem is ik moet het zo:
Kanaal 1 ........................ Kanaal 2
Primaire Secundaire Dell Dell ..................
HD van Samsung

Dus het probleem zal zijn dat ik kan alleen een oplossing voor de twee verschillende schermen ...

Zoals ik had behoefte om de resolutie in HD voor de Samsung, en ik zal alleen maar hopen dat de Dell kan downscale of iets wat ik denk ...
Old 7 apr 2009, 15:10
Lid Fractie

Een vriend van mij (Geregistreerd op hier, gaat door de naam Aftershock) zei dat het mogelijk is maar ik zou doen intense eerste onderzoek voordat je een kostbaar probleem.
Old 7 apr 2009, 15:14
Donor Groep

Bedankt voor de input,

Ik probeer het hoe dan ook en als het niet werkt ik doe iets als het gebruik van een lagere resolutie op de HDTV dus het is omringd met een zwart frame, which'd worden vervelend maar het zou werken.

Ze nemen een paar maanden om het geld bij elkaar en het in orde is en dat maar als het gebeurt zal ik weer terug op deze draad en verlichten de wereld over de vraag of dit werkt of niet!
Old 7 apr 2009, 15:39
Lid Fractie

Klinkt als een plan dude. Hoop dat het werkt!
Old 8 apr 2009, 01:45
Donor Groep

Ik zal proberen als het plan al is in de eerste ...

Maar na het slapen op het zo vroeg ik me af wat ik probeer te doen is een van de voordelen van SLI of XFire?
Ik ga er alleen maar als het niet werkt op een enkele grafische kaart, dont wilt spenderen meer op 2 nieuwe kaarten als mijn huidige biedt geen ondersteuning voor SLI
Old 8 apr 2009, 11:19
Lid Fractie

Ik denk in SLi en Xfire de grafische kaart macht wordt gecombineerd tot een meer krachtige graphics processing unit, ik denk dat de extra kaarten poorten zijn uitgeschakeld, terwijl in het multi-kaart-modus, maar ik zal moeten opzoeken ..
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Dual Monitor Setup met 2 Grafische kaarten - VGA Ports bchatt Grafische Kaarten & Monitors 3 29 oktober 2009 18:07
Hoe geef ik een Multiple Monitor computer? ironmaster Grafische Kaarten & Monitors 1 12 aug 2009 09:47
Hoe je mijn PS2 te draaien via mt monitor dashty PC & Gaming Console 2 25 mei 2009 08:27
Een verwarrend 2 1 / 2 monitor setup jon7187 Grafische Kaarten & Monitors 3 15 jun 2007 14:36
Toekomstige Laptop Technologie OlyPerson Laptops, Mobiles & PDA's 4 29 mei 2007 17:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.