![]() |
|
| |||
| |||
![]() Ok, så jeg håper å oppdatere skjermen min oppsett. På mitt bord Jeg ønsker 2 skjermer nøyaktig det samme, omtrent rundt 20 "markør, trolig 19" bruke mitt grafikkort dual skjerm evnen. Men jeg ønsker også en High Definition 32 "Samsung på veggen, som viser det samme som den sekundære skjermen på mitt bord. Problemet mitt er oppløsningen. Jeg vil ha til å bruke en splitter å komme fra en DVI-utgang på GPU-kort (andre output) til to, ett for skrivebordet og ett for vegg, slik at de vil vise det samme. Men HD-skjerm på veggen vil åpenbart ha en mye høyere oppløsning enn desk en vil være i stand til. Så er mitt scenario mulig i det hele tatt? Hva ville en Standard Definition widescreen skjerm har en 1080p oppløsning? Vil det kunne riktig skala det ned slik at det å vise noe mer egnet til det? Eller ville det ha en nervøs brakedown? Jeg hadde besluttet skrivebordet de bør også widescreen (selv om jeg ikke i utgangspunktet vil at de skal være), fordi jeg trodde det ville trolig hjelpe situasjonen, siden HDTV ville åpenbart være widescreen så jeg vil bruke en 16: 9 oppløsningen på den, for ikke å se dum. Takk, jeg vil legge til koblinger til to typer skjermer på bunnen, kan du ikke kommentere prisen, det er ikke det billigste, kun den første google resultat. Samsung vegg montert Full-HD widescreen Dell 18.5 "SD resepsjon jobbies widescreen også (2)
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Bare få en 1080p-skjerm .. Den vedtak vil bli det samme deretter gjennom alle skjermbilder og du bør ikke se et problem. Skjermer har alltid vært høyere oppløsninger enn TV er så hvis du har et grafikkort du kan ganske mye garantere at du enkelt kan sette ut en 1920x1080 oppløsning. |
|
| |||
| |||
| Som ikke helt løse situasjonen skjønt, fordi min grafikkort er i stand til det, er det HD og alt, men jeg ønsker 2 vanlige definisjonen skjermer pluss en HDTV, jeg har ikke råd 3 HD-skjermer. De jeg linket også hva du skal bruke, men jeg trenger å vite om jeg kan vise det samme bildet på en HD 32 "og en SD 18.5" med fornuftig vedtak om begge?
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| De skjermer er ganske bra, men du trenger ikke 1000:1 kontrast og Dell som alltid er dyrt. Du kan plukke opp en 22 "skjerm i stand til 1920x1080 for trolig £ 150 hver, kan bli dyrt, men verdt det! Jeg har lagt merke til om at lysstyrken er ganske lav .. Så langt resolusjoner gå, er jeg sikker på at du kan. Det blir et meget bredt oppløsning skjønt, mine venner er 2464 * 900. Du skal kunne sette vedtak selvstendig, kunne jeg på min laptop, men det var for 2 skjermer. Hvis du sette TV på ett og 2 skjermer på andre utgang med en splitter så skal du fint =) |
|
| |||
| |||
| Ja jeg vet at det ville fungere OK sånt, men problemet er at jeg trenger det slik: Kanal 1 ........................ Channel 2 Primær Dell .................. Sekundær Dell HD Samsung Så problemet blir at jeg kun kan ha en oppløsning på to forskjellige skjermer ... Som jeg må stille inn oppløsningen i HD for Samsung, og jeg må bare håpe at Dell kan downscale det eller noe jeg gjette ...
|
| |||
| |||
| En venn av meg (Registrert her, går under navnet AfterShock) sa at det er mulig, men jeg vil gjøre noe intens forskning før du får et dyrt problem. |
|
| |||
| |||
| Takk for innspill, Jeg skal prøve det allikevel, og hvis den ikke fungerer jeg gjør noe sånt som å bruke en lavere oppløsning på HDTV så det er omgitt med en svart ramme, which'd være irriterende, men minst det ville fungere. Det vil ta et par måneder for å få midler sammen og bestille det, og at men når det er ferdig vil jeg komme tilbake på denne tråden og opplyse verden om dette fungerer eller ikke!
|
| |||
| |||
| Høres ut som en plan dude. Håper det funker! |
|
| |||
| |||
| Takk: biggin: Jeg skal prøve det ut som planen allerede er først ... Men etter sove på det jeg lurte på om hva jeg prøver å gjøre er en av fordelene med SLI eller XFire? Jeg vil bare dra dit selv om det ikke fungerer på en enkelt grafikkort, ikke ønsker å bruke mer på 2 nye kort som min nåværende ikke støtter SLI
|
| |||
| |||
| Jeg tror i SLI og Xfire grafikkortet kraft kombineres for å skape et kraftigere grafikk bearbeiding enhet, synes jeg det ekstra kort porter er deaktivert mens det er flere kort mode men jeg nødt til å slå det opp .. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dual Monitor oppsett med 2 Skjermkort - VGA Ports | bchatt | Kabinetter & Skjermer | 3 | 29 oktober 2009 18:07 |
| Hvordan konfigurerer jeg en flere skjermer datamaskin? | ironmaster | Kabinetter & Skjermer | 1 | 12 august 2009 09:47 |
| Hvordan oppsettet mitt PS2 å kjøre gjennom mt monitor | dashty | PC & Console Gaming | 2 | 25 mai 2009 08:27 |
| En forvirrende 2 1 / 2 monitor setup | jon7187 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 juni 2007 14:36 |
| Fremtidige Laptop Technology | OlyPerson | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 4 | 29 mai 2007 17:27 |
| Thread Tools | |
| |