mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Is My GPU Deffective?

Reply

Thread Tools
Old 22. maj 2009, 14:56
Donor-Gruppen

Default Is My GPU Deffective?

Tja, det er den fejl jeg fik
http://support.microsoft.com/?kbid=293078
Jeg tror Thats hvad der forårsager alle mine BSOD's. hvad tror du fyre tror?

Mit system: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Hukommelse:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Grafikkort (r):
GTX280
Lydkort:
ombord (for nu)
Harddisk (e):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk drev (r):
Klik på linket i signatur for yderligere
Sag / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Køling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Network / Internet:
DSL medium
Monitor (s):
30 tommer 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 22. maj 2009, 16:46
Donor-Gruppen

Nå, da jeg har haft BSOD spørgsmål, siden jeg bygget denne maskine og det ser ud alle sammen, jeg havde et NVIDIA GPU, at intermitterende malfunctioned lige fra kassen, jeg synes det er meget sandsynligt.
Old 22. maj 2009, 17:03
Donor-Gruppen

forbande. sin altid midt i et spil eller højre, når jeg klikker på tilfældige ting. når det virker i et spil den kører fejlfrit, og derefter ved stikprøver, BAM! men jeg kunne spille i timevis på slutningen før det sker.
Old 22. maj 2009, 22:11
Donor-Gruppen

Lyder ligesom mine. Jeg holdt 'fastsættelse' andre ting, og det ville arbejde meget, og derefter vil du sige, BAM ud af ingenting den låses op.

Jeg har to kort, så jeg kørte dem en ad gangen for at se. Denne ene har fungeret fejlfrit for omkring en uge nu, den anden en rodet op fra starten, så jeg er temmelig overbevist om det er problemet.

Kan du slippe dine gamle kortet for at se om det virker?
Old 23. maj 2009, 11:41
Donor-Gruppen

jeg dont har et gammelt kort. men im guna installere Windows 7 på den anden HDD (når jeg finde en darn tom dvd), og hvis det stadig virker indtil jeg kan antage, er det, at GPU. Gud dang. og dets været over 30 dage også. så jeg cant sendte den tilbage til newegg. skal jeg registrere GPU på BfG for at RMA det?
Old 26. maj 2009, 00:17
Donor-Gruppen

Næsten helt sikkert ja. Jeg ved, du gør for EVGA.
Old 26. maj 2009, 12:17
Donor-Gruppen

OK, godt, sin guna RMA dag. denne sux ... det sted, jeg har til at sende den til er bogstaveligt 1,58 miles fra mit hus ... og de plejer lad mig bare slippe det ud til det sted ... så jeg har til at sende den.
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.