mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Is My GPU Deffective?

Reply

Thread Tools
Old 22 mei 2009, 14:56
Donor Groep

Default Is My GPU Deffective?

Nou, dit is de fout i got
http://support.microsoft.com/?kbid=293078
i think thats whats veroorzaken al mijn BSOD's. what do you guys think?

Mijn Systeem: Top Secrit

Processor (s):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Moederbord:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM Geheugen:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Sound Card:
aan boord (voor nu)
Hard Drive (s):
WD6401AALS WD 640GB
Optische Drive (s):
Klik op de link in de handtekening voor meer
Case / PSU:
CORSAIR CMPSU-750TX (750 WATT)
Koeling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Netwerk / Internet:
DSL-medium
Monitor (s):
30 inch 2650x1600 (binnenkort toch)
Operating System (s):
XP Home
Old 22 mei 2009, 16:46
Donor Groep

Nou daar heb ik BSOD problemen sinds ik deze machine gebouwd en het lijkt erop dat alle langs Ik had een nVidia GPU dat intermitterend malfunctioned recht uit de doos, ik denk dat het zeer waarschijnlijk is.
Old 22 mei 2009, 17:03
Donor Groep

verdomd. zijn altijd in het midden van een spel of rechts wanneer ik klik op willekeurige dingen. wanneer het werken in een spel dat het draait perfect, en vervolgens in willekeurige volgorde, BAM! maar ik zou kunnen spelen voor uren op eind voordat het gebeurt.
Old 22 mei 2009, 22:11
Donor Groep

Klinkt net als de mijne. Ik bleef 'vaststelling' andere dingen en het zou geweldig werk en vervolgens zoals u zegt, bam uit het niets deze vastklikt up.

Ik heb twee kaarten, dus ik liep ze een voor een te zien. Deze werkte perfect voor ongeveer een week nu, de andere een messed up vanaf het begin, dus ik ben redelijk overtuigd is van het probleem.

Kunt u uw oude kaart in te zien of het werkt?
Old 23 mei 2009, 11:41
Donor Groep

i dont hebben een oude kaart. maar im Guna de installatie van Windows 7 op de andere HDD (zodra ik een darn blanco DVD) en als het nog steeds up Ik mag veronderstellen dat het is dat de GPU. god dang. en zijn er meer dan 30 dagen ook. zodat i cant stuurde het terug naar newegg. Moet ik inschrijven op de GPU BFG om RMA het?
Old 26 mei 2009, 00:17
Donor Groep

Vrijwel zeker ja. Ik weet dat je voor EVGA.
Old 26 mei 2009, 12:17
Donor Groep

OK, goed, haar Guna RMA vandaag. dit sux ... de plaats heb ik aan het schip is letterlijk 1,58 mijl uit mijn huis ... en ze gewoon laat me gewoon vervolgkeuzelijst het af naar de plaats ... dus ik heb aan het schip.
Reply

Register

Bladwijzers
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.