mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Er min GPU Deffective?

Reply

Thread Tools
Old 22 mai 2009, 14:56
Donor Group

Default Er min GPU Deffective?

Vel, dette er feil jeg fikk
http://support.microsoft.com/?kbid=293078
Jeg tror dvs hva som forårsaker alle mine BSOD's. hva dere synes?

Min System: Top Secrit

Prosessor (er):
Core 2 Duo E8500 OC @ 4GHz
Hovedkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P (P45)
RAM-minne:
mushkin 4GB DDR2 1066MHz
Graphics Card (s):
GTX280
Lydkort:
onboard (til nå)
Harddisk (er):
WD WD6401AALS 640GB
Optisk stasjon (er):
Klikk på linken i signaturen for mer
Case / PSU:
Corsair CMPSU-750TX (750 watt)
Cooling:
XIGMATEK HDT-S1283 120mm Rifle
Nettverk / Internett:
DSL medium
Skjerm (er):
30 tommers 2650x1600 (snart anyway)
Operating System (s):
XP Home
Old 22 mai 2009, 16:46
Donor Group

Vel, da har jeg hatt BSOD problemene siden jeg bygde denne maskinen, og det ser ut som hele tiden hadde jeg en nVidia GPU som intermitterende malfunctioned rett ut av esken, jeg tror det er svært sannsynlig.
Old 22 mai 2009, 17:03
Donor Group

pokker. sin alltid midt i et spill eller rett når jeg klikker på tilfeldige ting. når den fungerer i et spill det kjører prikkfritt, og deretter tilfeldig, BAM! men jeg kunne spille i timevis på slutten før det skjer.
Old 22 mai 2009, 22:11
Donor Group

Høres akkurat som meg. Jeg holdt "fikse" andre ting, og det ville fungere bra og som du sier, BAM ut av ingensteds det låses opp.

Jeg har to kort, så jeg kjørte dem en om gangen for å se. Denne har fungert problemfritt i ca en uke nå, den andre en messed opp fra starten, så jeg er ganske sikker det er problemet.

Kan du slippe det gamle kortet for å se om det fungerer?
Old 23 mai 2009, 11:41
Donor Group

jeg dont har et gammelt kort. men im guna installere Windows 7 på den andre HDD (Når jeg finner en darn blank DVD), og hvis den fortsatt fungerer inntil jeg kan anta er det at GPU. Gud dang. og er over 30 dager også. så jeg skrånende sendte det tilbake til newegg. trenger jeg å registrere GPU på BFG å RMA det?
Old 26 mai 2009, 00:17
Donor Group

Ganske sikkert ja. Jeg vet at du gjør for EVGA.
Old 26 mai 2009, 12:17
Donor Group

OK, vel, det guna RMA dag. dette sux ... plassen jeg har til å sende den til, er bokstavelig 1,58 miles fra huset mitt ... og de wont la meg bare slippe den av til stedet ... så jeg må sende den.
Reply

Register

Hugseliste
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.