![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Dens blokerer dem, og jeg har brug for dem |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvad kortet ya fik? du kun fik en PCIe slot? absolut ingen mulighed for at flytte det om?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| hvordan kan du flytte den rundt |
|
| |||
| |||
| godt, hvad bundkort har du? chancer er dit grafikkort er i et PCIe-slot (forhåbentlig) Hvis dit bundkort har to af disse slots så kan vi blot flytte det til de andre
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mrdavey: de fleste bestyrelser med 2 SLI slots have andre kører ved en lavere hastighed (typisk 8x). Jeg vil ikke anbefale det. Du har måske IRQ konflikter, og 99% af tiden toppen PCI-E slot er en du skal sætte det i (så det er usandsynligt, at flytte det vil hjælpe, sandsynligvis ondt: p). Hvis det er i nederste slot flytte det op, hvis ikke få en ny bestyrelse.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Masser af de nyere grafikkort har tallolie komponenter / fans, som vil blokere for PCI slots.
Der er ikke meget du kan gøre ved det, andre end ændre dit grafikkort, men det er ikke normalt practicle. Hvad har du brug PCI slot (s) til? og hvad der er i PCI slots i øjeblikket? ..... der måske en løsning, måske? Mit system: Hjem Build
|