![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Het blokkeren van hen en ik moet hen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| welke kaart je hebt? heb je alleen een PCIe-slot? absoluut geen optie van het verplaatsen van het over?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| hoe denkt u verplaatsen rond |
|
| |||
| |||
| goed wat moederbord heb je? de kans groot dat uw grafische kaart is in een PCIe-sleuf (hopelijk) Als uw moederbord heeft twee van deze "slots" dan kunnen we gewoon verplaatsen naar de andere
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mrdavey: de meeste platen met SLI 2 slots hebben de andere, dat op een lagere snelheid (meestal 8x). Ik wil niet raden. U zou kunnen hebben IRQ-conflicten, en 99% van de tijd boven de PCI-E slot is het een you're verondersteld om het in (dus het is onwaarschijnlijk verhuizing zal helpen, waarschijnlijk pijn doen: p). Als het in de onderste sleuf verplaatsen, zo niet een nieuw bestuur.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Veel van de nieuwere grafische kaarten hebben grote componenten / fans dat blokkeert de PCI-slots.
Er is niet veel kunt doen, met uitzondering van uw grafische kaart, maar dat is meestal niet practicle. Wat heb je nodig de PCI-sleuf (s) voor? en wat er in de PCI-slots momenteel? ..... er misschien een oplossing misschien? Mijn Systeem: Home Bouw
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| 4 RAM-sleuven | Jack06 | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 26 nov 2007 14:53 |
| AGP en PCI-slots. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 31 okt 2007 22:10 |
| PCI-slots | Running_on_empty | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 10e sep 2007 09:04 |
| Thread Tools | |
| |