![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Its blokkerer dem, og jeg trenger dem
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hva kortet ya fikk? du kun har en PCIe-sporet? absolutt ingen mulighet til å flytte den om?
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvordan kan du flytte den rundt
|
|
|
|||
|
|||
|
vel hva hovedkort har du?
Sjansene er skjermkortet er i en PCIe-sporet (forhåpentligvis) hvis hovedkortet har to av disse sporene kan vi bare ganske enkelt flytte det inn i den andre
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
mrdavey: mest plater med 2 SLI slots har de andre kjører på en lavere hastighet (vanligvis 8x). Jeg vil ikke anbefale det. Du har kanskje IRQ konflikter, og 99% av tiden den øverste PCI-E slot er den du skal sette den inn (så det er usannsynlig å flytte det vil hjelpe, sannsynligvis vondt: p).
Hvis det står i den nederste sporet flytte det opp, hvis ikke får et nytt bord.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Massevis av nyere Kabinetter har høye komponenter / fans som vil blokkere PCI slots.
Det er ikke mye du kan gjøre med det, annet enn endrer skjermkortet, men det er ikke vanligvis practicle. Hva trenger du PCI slot (er)? og hva er i PCI slots tiden? ..... det kanskje en løsning kanskje? Min System: Hjem Bygg
|