![]() |
|
| |||
| |||
| Årsag Jeg er ret sikker på, at det er. ![]() ![]() Beklager om sidelæns image jeg på mine søstre Mac på nuværende tidspunkt, og jeg dunno hvordan du rotere dem. Udtalelser? Jeg ikke gøre noget som helst usædvanligt at min PC for nylig, en nat, mens du spiller Venstre 4 Dead det bare begyndte at chug og kædetråden teksturer og alt gik lilla og lidt forvrænget alt i uigenkendelige garble. Jeg har haft kortet for omkring 2 år nu, min tårnet er godt ventileret, og jeg har aldrig haft nogen problemer med overophedning. Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det gør, at det i BIOS, før Windows og dermed nogen drivere spark i så ja, jeg vil sige, at det hardware. Hvis blæseren kører fint det sikkert junk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah, indsætte standard'80% chance GPU, 20% chance PSU svar her. Ligner dine VRAM er toast.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Cant Beslut Hvad Sub | robina80 | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 2 | 8 april 2009 02:02 |
| Kan bare ikke beslutte, hvad jeg skal gå til | thingie2 | Grafikkort & Monitors | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Nødt til at beslutte ... Svaret behov ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |