![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Syy Olen melko varma, että se on.
![]() ![]() Sorry about the sivuttain kuvan I'm minun sisaret Mac tällä hetkellä ja olen dunno kuinka kiertää niitä. Mielipiteitä? En tee mitään epätavallista minun PC hiljattain yhden yön leikkiessään Left 4 Dead se vain alkoi säksättää ja loimi pintakuvioita ja kaikki meni purppuranpunaiseen ja vain salattu kaikkea tunnistamaton vääristellä. Minulla on ollut kortti noin 2 vuotta, minun torni on hyvin tuulettuva ja en ole koskaan ollut mitään ongelmia ylikuumenemisen. Kiitos. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos se, että BIOS, ennen kuin Windows ja siten kaikki kuljettajat isku sitten kyllä, haluaisin sanoa, että se laitteistosta. Jos tuuletin on käynnissä sakko on luultavasti roskapostina.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Joo, lisätä standardi'80% mahdollisuus GPU, 20% mahdollisuus PSU vastaus täällä. Näyttää VRAM on paahtoleipää.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|