![]() |
|
| |||
| |||
| Cause I'm pretty sure it is. ![]() ![]() Sorry voor de zijrichting afbeelding die ik ben op mijn zusters Mac op het moment en ik dunno hoe ze draaien. Adviezen? Ik heb niets op alle ongebruikelijke op mijn pc onlangs een nacht tijdens het afspelen van Left 4 Dead het gewoon begon te puffen en warp texturen en ging alles paars en net gescramblede alles onherkenbaar verminkt. Ik heb de kaart voor ongeveer 2 jaar nu, mijn toren is goed geventileerd en ik hebben nog nooit problemen met oververhitting. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het dat doet in de BIOS, voor Windows en dus alle bestuurders kick vervolgens ja, ik zou zeggen dat het hardware. Als de ventilator draait goed, is het waarschijnlijk junk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, plaatst u standaard 80% kans GPU, 20% kans PSU antwoord hier. Looks like your VRAM is toast.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Cant Decide What Sub | robina80 | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | De 8 april 2009 02:02 |
| Alleen kan niet beslissen wat ik zou gaan voor | thingie2 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 13 apr 2008 05:58 |
| RIP grafische kaart | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Noodzaak om te kiezen ... antwoord nodig asap | Cew27 | Algemeen Hardware Chat | 15 | 8 Nov 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |