![]() |
|
| |||
| |||
| Forårsake jeg ganske sikker på at det er. ![]() ![]() Beklager om sidelengs bildet jeg på søstre Mac for øyeblikket og jeg dunno hvor å rotere dem. Meninger? Jeg gjorde ikke noe som helst uvanlig til PCen nylig en natt mens du spiller Left 4 Dead det begynte å chug og renning teksturer og alt gikk lilla og rettferdig scrambled alt i ugjenkjennelige garble. Jeg har hatt kortet i ca 2 år nå, mitt tårn er godt ventilert og jeg har aldri hatt noen problemer med overoppheting. Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis den gjør det i BIOS før Windows og dermed noen drivere spark i så ja, jeg vil si det er maskinvare. Hvis viften går bra er det antagelig skrot.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, setter standarden'80% sjanse GPU, 20% sjanse PSU svar her. Ser ut til at VRAM er skål.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Cant bestemmer hva Sub | robina80 | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 8 april 2009 02:02 |
| Bare kan ikke bestemme hva jeg skal gå for | thingie2 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Må bestemme ... Svaret trengs ASAP | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 nov 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |