![]() |
|
| |||
| |||
| Orsak Jag är ganska säker på det. ![]() ![]() Ledsen om sidled bild jag på mina systrar Mac just nu och jag vet inte hur man kan rotera dem. Åsikter? Jag gjorde ingenting alls ovanligt att min dator nyligen, en natt samtidigt som du spelar Left 4 Dead man bara börjat drick och varp texturer och allt gick lila och bara kodade allt till oigenkännliga förvanska. Jag har haft kortet i ungefär 2 år nu, min tornet är väl ventilerad och jag har aldrig haft några problem med överhettning. Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om den gör det i BIOS innan Windows och därmed alla förare spark i så ja, jag skulle vilja säga att det är hårdvaran. Om fläkten är igång fint det är förmodligen skräp.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, sätter standarden "80% chans GPU, 20% chans PSU svar här. Ser ut som din VRAM är toast.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Cant bestämma vad Sub | robina80 | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 2 | 8 april 2009 02:02 |
| Kan bara inte bestämma vad jag skulle satsa på | thingie2 | Grafikkort & Skärmar | 2 | 13 april 2008 05:58 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Måste bestämma ... svar behövs asap | Cew27 | General Hardware Chat | 15 | 8 november 2007 14:28 |
| Thread Tools | |
| |