mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Er min Grafikkort mangel?

Reply

Thread Tools
Old 5. juni 2008, 06:57
Ny Medlem Gruppen

Default Er min Grafikkort mangel?

Okay, så her er de ting. Jeg har et NVIDIA GeForce FX 5500 256 MB grafikkort. Det ville spille alle spil, jeg ville gerne Halo, Rød-fraktionen, World of Warcraft osv. fint. Men så gik jeg til at opdatere mit grafik drivere og pludselig nu min 3d spil spille for 5-10 sekunder måske længere og derefter spillet fryser men lyden fortsætter looping og derefter efter 5-20 sekunder det unfreezes, fortsætter spillet, og så det sker igen. Da jeg havde WoW installeret det selv gjorde det, og derefter gik til en blå skærm af død og jeg havde til Lukkeanordning og slukke min computer.

Jeg forsøgte rullende tilbage driverne cuz ting arbejdede perfekt boede før endnu ingen lykke. Jeg stadig cant spille min 3d spil længere.
De er alle holde fastfrysning / soundlooping / unfreezing og gentage det, der er irriterende.

Enhver hjælp vil være værdsat. Jeg har også siden afinstalleres WoW og geninstalleret, når der gjorde ikke hjælpe så jeg afinstalleret den igen. Men jeg vil geninstallere, hvis det er nødvendigt at se, hvad de BSoD sagt.

Alt fungerede perfekt, før jeg prøvede at opgradere min drivere.
Også Ive forsøgt at afinstallere mit grafikkort drivere og geninstallere dem. Men ingen held.

Her er min nuværende system specs:
Model: Dimension 2400
Driftsomgivelser Sys: Windows XP SP 2
Processor: Intel Celeron CPU 2,40 GHz
Hukommelse: 1022 MB RAM
BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05
Video Card: NVIDIA GeForce FX 5500
Lyd: SoundMax Digital Audio

Jeg sætter pris på enhver hjælp.
Old 5. juni 2008, 08:00
Donor-Gruppen

Default Er min Grafikkort mangel?

Har du forsøgt simpily takeing dit kort ud, opblæsningsmiddel af eventuelt støv og re siddepladskapacitet det?
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Bedste AGP Grafikkort Marko Grafikkort & Monitors 6 12 September 2009 03:13
Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafikkort & Monitors 9 5. aug 2009 08:44
Er det My Video Card modsat? Gemini Grafikkort & Monitors 1 22 juni 2009 15:55
Lær nye grafikkort. Coolyxxx Grafikkort & Monitors 4 7 december 2008 13:24
Hjælp med Grafikkort ..... CrazyAce Grafikkort & Monitors 1 10th Dec 2007 00:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.