![]() |
|
| |||
| |||
| Okay, så her er de ting. Jeg har et NVIDIA GeForce FX 5500 256 MB grafikkort. Det ville spille alle spil, jeg ville gerne Halo, Rød-fraktionen, World of Warcraft osv. fint. Men så gik jeg til at opdatere mit grafik drivere og pludselig nu min 3d spil spille for 5-10 sekunder måske længere og derefter spillet fryser men lyden fortsætter looping og derefter efter 5-20 sekunder det unfreezes, fortsætter spillet, og så det sker igen. Da jeg havde WoW installeret det selv gjorde det, og derefter gik til en blå skærm af død og jeg havde til Lukkeanordning og slukke min computer. Jeg forsøgte rullende tilbage driverne cuz ting arbejdede perfekt boede før endnu ingen lykke. Jeg stadig cant spille min 3d spil længere. De er alle holde fastfrysning / soundlooping / unfreezing og gentage det, der er irriterende. Enhver hjælp vil være værdsat. Jeg har også siden afinstalleres WoW og geninstalleret, når der gjorde ikke hjælpe så jeg afinstalleret den igen. Men jeg vil geninstallere, hvis det er nødvendigt at se, hvad de BSoD sagt. Alt fungerede perfekt, før jeg prøvede at opgradere min drivere. Også Ive forsøgt at afinstallere mit grafikkort drivere og geninstallere dem. Men ingen held. Her er min nuværende system specs: Model: Dimension 2400 Driftsomgivelser Sys: Windows XP SP 2 Processor: Intel Celeron CPU 2,40 GHz Hukommelse: 1022 MB RAM BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05 Video Card: NVIDIA GeForce FX 5500 Lyd: SoundMax Digital Audio Jeg sætter pris på enhver hjælp. |
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt simpily takeing dit kort ud, opblæsningsmiddel af eventuelt støv og re siddepladskapacitet det? |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Bedste AGP Grafikkort | Marko | Grafikkort & Monitors | 6 | 12 September 2009 03:13 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Er det My Video Card modsat? | Gemini | Grafikkort & Monitors | 1 | 22 juni 2009 15:55 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |