vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Onko minun Grafiikkakortti ei?

Reply

Thread Tools
Old 5 kesäkuu 2008, 06:57
Uusi Jäsen

Default Onko minun Grafiikkakortti ei?

Hyvä niin, tässä on asia. Minulla on Nvidia GeForce FX 5500 256 Mt näytönohjain. Se pelaa kaikkia pelejä Halusin kuten Halo, Red Faction, World of Warcraft jne. hyvin. Mutta sitten menin päivitys minun näytönohjaimet ja yhtäkkiä nyt 3d pelejä pelata 5-10 sekuntia ehkä enää ja sitten peli jäätyy mutta ääni jatkuu silmukoiminen ja jälkeen 5-20 sekuntia se unfreezes, jatkaa gameplay, ja sitten se tapahtuu uudelleen. Kun minulla oli WoW asennettu se edes ollut, ja sitten on Blue Screen of Death ja minun oli shutoff ja sammuta tietokonetta.

Yritin Vierintäsäteiden takaisin kuljettajien cuz asiat toimivat täysin sakko ennen vielä ole onnea. Olen edelleen kallistuksen pelata minun 3d pelejä enää.
Ne kaikki pitää jäädytys / soundlooping / unfreezing ja toistaa sen, mikä on ärsyttävää.

Kaikki apu olisi tervetullutta. Olen myös sillä uninstalled WoW ja uudelleenasennettavien kerran joka didnt auttaa niin i uninstalled se uudelleen. Mutta aion asentaa uudelleen, jos tarvitaan, mitä BSoD sanoi.

Kaikki toimi täydellisesti, ennen kuin olen yrittänyt päivitystä minun kuljettajia.
Myös Ive yrittänyt poistamalla minun näytönohjaimen ajurit ja asentaa ne. Vielä ei ole onnea.

Tässä on minun nykyinen järjestelmä tiedot:
Malli: ulottuvuuden 2400
Operating Systems: Windows XP SP 2
Prosessori: Intel Celeron CPU 2.40 GHz
Muisti: 1022 MB Ram
BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05
Näytönohjain: nVidia GeForce FX 5500
Ääni: SoundMAX Digital Audio

Arvostan apua.
Old 5 kesäkuu 2008, 08:00
Rahoittajien ryhmän

Default Onko minun Grafiikkakortti ei?

Oletko kokeillut simpily takeing kortin ulos, puhallus kaikki pöly ja uudelleen istuimet sen?
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Paras AGP marko Graphics Cards & Näytöt 6 12 syyskuu 2009 03:13
Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Graphics Cards & Näytöt 9 5th Aug 2009 08:44
Onko Oma Näytönohjain Ellei? Gemini Graphics Cards & Näytöt 1 22. kesäkuu 2009 15:55
Getting uuden näytönohjaimen. Coolyxxx Graphics Cards & Näytöt 4 7. Joulukuu 2008 13:24
Ohje Grafiikkakortti ..... CrazyAce Graphics Cards & Näytöt 1 10. Joulukuu 2007 00:33
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.