![]() |
|
| |||
| |||
| Goed dus hier is het ding. Ik heb een nVidia GeForce FX 5500 256 MB grafische kaart. Het zou spelen alle games die ik wilde, zoals Halo, Red Faction, World of Warcraft, enz. prima. Maar toen ging ik naar mijn grafische drivers en ineens nu mijn 3d games spelen voor 5.10 seconde misschien langer en vervolgens het spel bevriest maar het geluid blijft looping en dan na 5.20 seconden unfreezes, blijft de gameplay, en dan is het weer gebeurt. Toen had ik WoW geïnstalleerd zelfs dat deed en vervolgens ging naar een Blue Screen of Death en ik moest uitschakeltijd en uitschakelen van mijn computer. Ik probeerde het terugschroeven van de bestuurders cuz dingen werkten perfect boete voor nog geen geluk. Ik ben nog steeds van verkanting spelen mijn 3d games meer. Zij houden bevriezing / soundlooping / unfreezing en herhalen dat is vervelend. Alle hulp zou worden gewaardeerd. Ik heb ook sinds WoW verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zodra die didnt helpen zodat ik het weer verwijderd. Maar ik zal opnieuw als dat nodig is om te zien wat de BSOD gezegd. Alles werkte perfect voordat ik geprobeerd opwaardering mijn chauffeurs. Ook Ive probeerde het verwijderen van mijn grafische kaart drivers en opnieuw installeren van hen. Nog geen geluk. Hier zijn mijn huidige systeem specs: Model: Dimension 2400 Operating Sys: Microsoft Windows XP SP 2 Processor: Intel Celeron CPU 2.40 GHz Geheugen: 1022 MB Ram BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 A05 Videokaart: nVidia GeForce FX 5500 Geluid: SoundMAX Digital Audio Ik waardeer alle hulp. |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd simpily takeing uw kaart uit te blazen van een stof en opnieuw zit het? |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Beste AGP Graphics Card | Marko | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 12 september 2009 03:13 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Is It My Video Card Bij gebreke? | Gemini | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 22 jun 2009 15:55 |
| Getting nieuwe grafische kaart. | Coolyxxx | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 7 Dec 2008 13:24 |
| Hulp bij Graphics Card ..... | CrazyAce | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 10 dec 2007 00:33 |
| Thread Tools | |
| |