![]() |
|
| |||
| |||
| Alright så her er tingen. Jeg har et NVIDIA GeForce FX 5500 256 MB grafikkort. Det vil spille alle spill jeg ville gjerne Halo, Red fraksjon, World of Warcraft, etc. helt fint. Men så gikk jeg å oppdatere min grafikk drivere og plutselig nå min 3d spill spille for 5-10 sekunder kanskje lenger og deretter spillet fryser men lyden fortsetter looping og etter 5-20 sekunder det unfreezes, fortsetter spillet, og da det skjer igjen. Da jeg hadde WoW installert den selv gjorde det, og deretter gikk til en Blue Screen of Death, og jeg måtte shutoff og slå av datamaskinen. Jeg prøvde å rulle tilbake driverne cuz ting skulle fungere perfekt fine før, men nei. JEG fremdeles skrånende spille mitt 3d spill lenger. De holder frysing / soundlooping / unfreezing og gjenta det som er irriterende. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Jeg har også siden uinstallerte WoW og reinstallert når som didnt hjelpe så jeg avinstallerte den igjen. Men jeg vil installere hvis det er nødvendig å se hva BSoD sa. Alt fungerte utmerket før jeg prøvde å oppgradere min drivere. Også Ive forsøkt avinstallere min grafikkort drivere og installere dem. Likevel nei. Her er min nåværende system spesifikasjoner: Modell: Dimension 2400 Operating Sys: Windows XP SP 2 Prosessor: Intel Celeron CPU 2.40 GHz Minne: 1022 MB RAM BIOS: Phoenix ROM BIOS PLUS Version 1.10 a05 Video Card: NVIDIA GeForce FX 5500 Lyd: SoundMax Digital Audio Jeg setter pris på all hjelp. |
|
| |||
| |||
| Har du prøvd simpily takeing kortet ut, blåser av støv og plasser det? |