![]() |
|
| |||
| |||
| Alle pludselig, mens du browser på internettet, min skærmen går sort, derefter kommer tilbage på, og der er ikke nogen farve længere. Det er bare sort og hvidt! Jeg har ingen idé om hvad problemet kunne være, jeg forsøgte un-tilslutte og tilslutte skærmkablerne, men ingen held. I'm udstationering dette spørgsmål her, fordi jeg synes, det har intet at gøre med at overvåge sig selv. Kan nogen behage hjælp mig ud? Mange tak på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Højreklik på en tom del af din baggrund og vælg derefter egenskaber derefter indstillinger. Bring farvedybde op og se, om det hjælper.
| |||
| |||
| Desværre er det ikke virker .... Enhver ved, hvad problemet kunne være? Kunne der være et problem med skærmkort? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv skærmen på en anden pc udelukker det eller ej.
| |||
| |||
| Jeg vil prøve det og holde dig opdateret. Af den måde, det er mærkeligt, at skærmkortet er på vej ud, da jeg kun købt denne computer for tre måneder siden. Det er HP 8090 med et Radeon X1650 grafikkort. |
|
| |||
| |||
| Ikke rigtigt, et nyt produkt kan være defekt ud af æsken, en uge gamle, eller 10 år gammel, er det et lotteri. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sorte og hvide linjer På Startup Computer plejer Go On Herfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28. maj 2009 18:59 |
| Black & White 2! Hjælp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Black & White skærmen forsvinde | Matrox | General Software Chat | 5 | 31 juli 2008 15:48 |
| Game Acceleratorer [Brugt for Black and White 2] | KingOmega | PC & Console Gaming | 11 | 4. maj 2008 15:37 |
| Thread Tools | |
| |