![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Kaikki äkilliset selailun Internetissä, minun näyttö menee mustaksi, sitten tulee takaisin ja ei ole mitään väriä enää. Se on vain musta ja valkoinen! Minulla ei ole aavistustakaan, mikä ongelma voisi olla, yritin un tulpitus ja kytkemällä näytön kaapelit, mutta ei onnea. Olen lähettämistä tähän kysymykseen, koska mielestäni se ei ole mitään tekemistä seurata itse. Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua? Paljon kiitoksia etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Napsauta hiiren kakkospainikkeella tyhjää osa teidän tausta valitse ominaisuudet sitten asetuksia. Tuo värin syvyyttä ja katso jos se auttaa.
| |||
| |||
| Valitettavasti tämä ei toimi .... Tietääkö kukaan mikä ongelma voisi olla? Voisiko olla ongelma näytönohjain? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile näytön toiseen tietokoneeseen säännöstä, jonka mukaan tai ei.
| |||
| |||
| Minä yritän, ja pitää sinut ajan tasalla. Muuten, se on outoa, että näytönohjain on matkalla pois, koska minulla on vain ostivat tämän tietokoneen kolme kuukautta sitten. Se on HP 8090 kanssa Radeon X1650 Näytönohjain. |
|
| |||
| |||
| Ei oikeastaan, uusi tuote voi olla viallinen pois laatikosta viikon vanha tai 10 vuotta vanha, se on arpapeliä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Black and White Lines käynnistyksen Computer tapana Siirry sieltä | thomasbre | Rautatavaran Chat | 2 | 28. toukokuuta 2009 18:59 |
| Black & White 2! Help! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16th Aug 2008 05:59 |
| Black & White näytön katoamaan | Matrox | General Software Chat | 5 | 31. Jul 2008 15:48 |
| Pelin Kiihdyttimet [Käytetty Black and White 2] | KingOmega | PC & Console Gaming | 11 | 4. toukokuuta 2008 15:37 |
| Thread Tools | |
| |