![]() |
|
| |||
| |||
| Alle plotselinge, tijdens het surfen op het internet, mijn scherm zwart wordt, dan komt weer op en er is geen kleur meer. Het is gewoon zwart en wit! Ik heb geen idee wat het probleem zou kunnen zijn, heb ik geprobeerd un-inpluggen en de stekker van de monitor kabels, maar geen geluk. Ik ben het posten van deze vraag hier omdat ik denk dat het niets te maken heeft met de monitor zelf. Can someone please help me out? Dank u wel van tevoren. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klik met de rechtermuisknop op een leeg gedeelte van je achtergrond en kies vervolgens eigenschappen vervolgens instellingen. Breng de kleurdiepte omhoog en kijk of dat helpt.
| |||
| |||
| Helaas is dat niet werkt .... Iedereen weet wat het probleem zou kunnen worden? Kan er een probleem met de videokaart? Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Probeer de monitor op een andere pc op de regel dat uit of niet.
| |||
| |||
| Ik zal proberen dat en houden u op de hoogte. By the way, het is vreemd dat de video kaart is op zijn weg naar buiten, omdat ik alleen gekocht deze computer drie maanden geleden. Het is de HP 8090 met een Radeon X1650 videokaart. |
|
| |||
| |||
| Niet echt, een nieuw product kan worden defect uit de doos, een week oud of 10 jaar oud, het is een loterij. |