![]() |
|
| |||
| |||
| Alle de plutselige, mens du surfer på Internett, min skjermen går i svart, så kommer tilbake og det er ikke noen farger lenger. Det er bare svart og hvitt! Jeg aner ikke hva problemet kan være, jeg prøvde FN-plugging og plugge skjermen kabler, men nei. Jeg legger inn dette spørsmålet her fordi jeg tror det har ingenting å gjøre med skjermen selv. Kan noen vennligst hjelpe meg? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Høyreklikk på et tomt del av din bakgrunn og deretter velger egenskaper og innstillinger. Bring fargedybde opp og se om det hjelper.
| |||
| |||
| Dessverre er det ikke fungerer .... Noen som vet hva problemet kan være? Kan det være et problem med skjermkortet? Takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prøv skjermen på en annen PC for å rulle ut eller ikke.
| |||
| |||
| Skal jeg prøve dette og holde deg oppdatert. For øvrig er det merkelig at skjermkortet er på vei ut, siden jeg bare kjøpte denne maskinen tre måneder siden. Det står HP 8090 med et Radeon X1650 skjermkort. |
|
| |||
| |||
| Ikke egentlig, et nytt produkt som kan være feil ut av boksen, en uke gamle eller 10 år, det er et lotteri. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Black And White Lines ved oppstart Computer wont gå videre derfra | thomasbre | General Hardware Chat | 2 | 28 mai 2009 18:59 |
| Black & White 2! Hjelp! | matt123456789 | PC & Console Gaming | 1 | 16 august 2008 05:59 |
| Black & White skjermen forsvinner | Matrox | General Software Chat | 5 | 31 juli 2008 15:48 |
| Kamp Accelerators [Brukes til Black and White 2] | KingOmega | PC & Console Gaming | 11 | 4 mai 2008 15:37 |
| Thread Tools | |
| |