![]() |
|
| |||
| |||
| Alla plötslig, medan du surfar på Internet, min skärm är svart, sedan kommer tillbaka och det inte finns någon färg längre. Det är bara svart och vitt! Jag har ingen aning om vad problemet kan vara, jag försökte un-pluggning och ansluta bildskärmen kablar, men ingen lycka. Jag meddelanden denna fråga här eftersom jag tycker att det har ingenting att göra med att övervaka sig själv. Kan någon snälla hjälpa mig? Tack så mycket i förväg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Högerklicka på en tom del av din bakgrund och välj sedan egenskaper sedan inställningar. Anpassa färgdjup upp och se om det hjälper.
| |||
| |||
| Tyvärr har det inte fungerar .... Någon som vet vad problemet kan vara? Kan det finnas ett problem med grafikkortet? Tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova monitorn på en annan dator för att regeln om att ut eller inte.
| |||
| |||
| Jag ska prova det och hålla er uppdaterade. Genom det sätt, det är konstigt att grafikkort är på väg bort, eftersom jag bara köpte denna dator för tre månader sedan. Det är HP 8090 med ett Radeon X1650 grafikkortet. |
|
| |||
| |||
| Inte riktigt, en ny produkt kan vara fel ur lådan, en vecka gammal och 10 år gamla, det är ett lotteri. |