![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo Alle Plz mijn scherm kwam plotseling rood i dunno waarom Ik probeer 2 verplaatsen d draad gaat het gele en rode returnsback Elke Hulp? Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hallo m7md77
| |||
| |||
| thnx op ur antwoord zijn een nieuwe LG PLATTE ba bi |
|
| |||
| |||
| Zorg ervoor dat de monitor stekkers hebben geen pennen en vervolgens opnieuw te voegen om ervoor te zorgen dat het volledig veilig op beide uiteinden. Vertel het ons als dat werkt. |
|
| |||
| |||
| bedankt ur antwoord doesnt werk |
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd het gebruik van automatische aanpassing van de OSD |
|
| |||
| |||
| Is het ook rood wanneer uw systeem wordt gestart? Kunt u nog steeds een OSD? Als u een andere pc proberen de LG op dat ene, als het niet werkt op twee computers .... het is tijd om te bellen in de garantie. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Overeengekomen, als het onder de garantie valt, gebruik het dan.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 23inch of 19inch Twee Schermen? | pete21 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 21 jul 2009 09:00 |
| Blue Screens en Lockups | DMB | Windows besturingssystemen | 0 | 22 mei 2009 12:52 |
| Blue Screens | RB211 | Algemene programmatuurnoot Chat | 15 | 31 Jan 2008 04:18 |
| Laptop schermen | fireballs169 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 30 Jan 2008 05:53 |
| Twee schermen in een? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | De 19 juli 2007 09:44 |
| Thread Tools | |
| |