![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg hentede en opdatering til mit Radeon HD 3200 grafikkort fra ATI's hjemmeside. Anlægget syntes at gå ok, og det siges i slutningen, at det var en succes. Men når jeg kontrollere versionen i ejendomme, der står 8,5 (eller noget), og den ene i downloadet og installeret formodes at være 9.1. Jeg har ingen anelse om, hvad der skete. Jeg har prøvet at gentage processen (med en ren installation), men det bare sker igen. Alle har nogen idéer? |
|
| |||
| |||
| 9.2 er ude, så prøv det. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" | ashaiba | General Hardware Chat | 6 | 13 marts 2009 15:56 |
| Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23 februar 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19 november 2008 08:01 |
| Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. | ashmehta | Laptops, Mobiles & PDA'er | 8 | 17th May 2008 02:56 |
| Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". | aechain | Windows-operativsystemer | 5 | 24 januar 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |