mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Min "opdateret" ATI Radeon HD Driver er forældet

Reply

Thread Tools
Old 21 februar 2009, 10:00
Ny Medlem Gruppen

Default Min "opdateret" ATI Radeon HD Driver er forældet

Jeg hentede en opdatering til mit Radeon HD 3200 grafikkort fra ATI's hjemmeside. Anlægget syntes at gå ok, og det siges i slutningen, at det var en succes. Men når jeg kontrollere versionen i ejendomme, der står 8,5 (eller noget), og den ene i downloadet og installeret formodes at være 9.1. Jeg har ingen anelse om, hvad der skete. Jeg har prøvet at gentage processen (med en ren installation), men det bare sker igen.

Alle har nogen idéer?
Old 22 februar 2009, 19:15
Medlem Gruppen

Default Min "opdateret" ATI Radeon HD Driver er forældet

9.2 er ude, så prøv det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Harddisk Fejl på Bootup - "Disk Error" "Tryk på en tast for at genstarte" ashaiba General Hardware Chat 6 13 marts 2009 15:56
Vil "Office 95" arbejde med "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23 februar 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "eller af dens afhængigheder ikke korrekt registreret: af ashprice01 General Software Chat 1 19 november 2008 08:01
Kan ikke sætte "Aktiver" funktion "på" i Bios ref CD / DVD. ashmehta Laptops, Mobiles & PDA'er 8 17th May 2008 02:56
Laptop ikke starte, "syntaks" eller "diskfejl". aechain Windows-operativsystemer 5 24 januar 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.