vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Omat "päivitetty" ATI Radeon HD Driver on vanhentunut

Reply

Thread Tools
Old 21 helmikuu 2009, 10:00
Uusi Jäsen

Default Omat "päivitetty" ATI Radeon HD Driver on vanhentunut

Olen ladannut päivityksen minun Radeon HD 3200 grafiikka kortin ATI: n sivustolla. Asennus näytti mennä ok, ja se sanoi lopussa, että se onnistui. Mutta kun i tarkistaaksesi version ominaisuudet, sanotaan 8,5 (tai jotain) ja yksi i ladattu ja asennettu, pitäisi olla 9,1. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä on tapahtunut. Olen yrittänyt toistaa prosessi (with a clean install) mutta se tapahtuu uudelleen.

Kellään ideoita?
Old 22 helmikuu 2009, 19:15
Jäsen

Default Omat "päivitetty" ATI Radeon HD Driver on vanhentunut

9.2 ei ole, kokeile sitä.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" ashaiba Rautatavaran Chat 6 13th Mar 2009 15:56
Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? Raynhawk Office Suites & Applications 4 23. helmikuu 2009 17:01
"Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af ashprice01 General Software Chat 1 19. marraskuu 2008 08:01
Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. ashmehta Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 8 17th Jun 2008 02:56
Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". aechain Windows-käyttöjärjestelmät 5 24th Jan 2008 15:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.