![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ladannut päivityksen minun Radeon HD 3200 grafiikka kortin ATI: n sivustolla. Asennus näytti mennä ok, ja se sanoi lopussa, että se onnistui. Mutta kun i tarkistaaksesi version ominaisuudet, sanotaan 8,5 (tai jotain) ja yksi i ladattu ja asennettu, pitäisi olla 9,1. Minulla ei ole aavistustakaan, mitä on tapahtunut. Olen yrittänyt toistaa prosessi (with a clean install) mutta se tapahtuu uudelleen. Kellään ideoita? |
|
| |||
| |||
| 9.2 ei ole, kokeile sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Kiintolevy Virhe käynnistyskansiosta - "Disk Error" "Paina mitä tahansa näppäintä uudelleen" | ashaiba | Rautatavaran Chat | 6 | 13th Mar 2009 15:56 |
| Voiko "Office 95" työtä "Windows XP"? | Raynhawk | Office Suites & Applications | 4 | 23. helmikuu 2009 17:01 |
| "Compenent" MSINET.OCX "tai sen riippuvuudet ole rekisteröity oikein: af | ashprice01 | General Software Chat | 1 | 19. marraskuu 2008 08:01 |
| Se ei voi asettaa "enable"-toiminto "Päällä" Bios ref CD / DVD: lle. | ashmehta | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 8 | 17th Jun 2008 02:56 |
| Läppäri ei käynnistymässä, "syntaksia" tai "disk error". | aechain | Windows-käyttöjärjestelmät | 5 | 24th Jan 2008 15:45 |
| Thread Tools | |
| |