![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg har prøvet at spørge om dette på et andet forum, men ikke rigtig få et svar, så jeg håber jeg har bedre held her. For omkring 9 måneder nu, og samtidig forsøger at køre en grafik-tunge program (Second Life) min skærm vil flimre, fryses og derefter min computer går ned. Når computeren genstarter sig selv, min skærm er alle "store" og rodet sammen. Jeg befinder mig at skulle genstarte computeren manuelt flere gange før min skærm går tilbage til normal. Jeg har prøvet reseating kortet flere gange, rengøring ud støvet inde i min computer, koblings kabel forbinder kortet til overvåge rundt, rullet tilbage min drivere, installeret de nyeste drivere. Og jeg har stadig problemet. Da det forekommer mig, at det er en defekt skærmkortet - jeg bestilt en ny, og det vil være her snart. Efter styrter ned, bemærkede jeg, at på det sorte boot op skærmen (jeg er ked af, jeg ikke kender navnet på det lol) alle tegn er mærkeligt. Der er udråbstegn, hvor der skal være tal, fejlstavede ord, flimrende tegn ... det er bare virkelig underligt. Når jeg ser, at skærmen ser alle vanvittigt gerne, at jeg ved min skærm bliver skruet op for - og det altid er tilfældet. Ville en defekt skærmkort forårsage, at det skal ske til boot op skærmen? Eller vil der være et andet problem, der forårsager det? Overordnede spørgsmål: Har alle mine problemer synes video card-relaterede? Thanks in advance for any help! Og så lad mig det vide, hvis du har brug for yderligere info! -Joy Min Specs: Operativsystem: Win XP Home Antivirus Software: AVG CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000 + Bundkort: Gigabyte M57SLI-S4 Ram: 4 GB Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT 512MB Strømforsyning: 750 Watt Thermaltake ToughPower |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lyder som dit grafikkort, er det `s ikke så god til spil eller til at køre en grafisk` s-tunge program, resten virker fint
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| Er min Grafikkort mangel? | ninetail3df0x | Grafikkort & Monitors | 1 | 5. jun 2008 08:00 |
| HJÆLP! Hvilken skærmkort har jeg brug for? | VideoNightmare | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2008 05:38 |
| Hvilken skærmkort? | ChrisInPa | Grafikkort & Monitors | 2 | 10 august 2007 12:17 |
| Thread Tools | |
| |