vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Onko Oma Näytönohjain Ellei?

Reply

Thread Tools
Old 20 kesäkuu 2009, 08:21
Uusi Jäsen

Default Onko Oma Näytönohjain Ellei?

Hei,

Olen yrittänyt kysyä tätä toisella foorumilla, mutta ei oikeastaan saada vastauksen, joten olen toivoen Otan parempi onni täällä. Noin 9 kuukautta nyt, kun yrittää suorittaa graafisen-raskas ohjelma (Second Life) minun ruutu välkyntä, jäädyttää ja sitten minun tietokone kaatuu. Kun tietokone käynnistyy uudelleen itsensä, oma näyttö on "iso" ja sekaisin. Pidän itseäni ottaa tietokone uudelleen manuaalisesti useita kertoja ennen kuin näyttö menee takaisin normaaliksi.

Olen kokeillut reseating kortin useita kertoja, puhdistaminen pölystä sisällä minun tietokone, kytkennän yhdistävä kaapeli kortti näytön ympärille, valssatut takaisin minun kuljettajat, asentanut uusimmat ajurit. Ja minulla on edelleen ongelma. Koska minusta tuntuu, että se on viallinen näytönohjain - Tilasin uuden ja it'll olla täällä pian.

Kun kaatuu, olen huomannut, että mustan käynnistyä näyttö (Olen pahoillani, en tiedä nimeä se lol) kaikki merkit ovat kummallisia. On huutomerkkejä jossa olisi numerot, väärin kirjoitettuja sanoja, välkkymistä merkkiä ... se on vain todella outoa. Kun näen, että näytön HAKU kaikki hullu niin, tiedän, että minun näyttö tulee ruuvattu liian - ja se aina on. Olisiko viallinen näytönohjain aiheuttaa sen tapahtua, että käynnistyä näytössä? Tai voisi olla toinen ongelma aiheuttaa sen?

Yleinen kysymys: Onko kaikki ongelmat näyttävät näyttösovittimen liittyvät?

Kiitos jo etukäteen mitään apua! Ja kerro minulle, jos tarvitset lisätietoa!

-Joy

Omat tiedot:

Käyttöjärjestelmä: Win XP Home
Antivirus Software: AVG
CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000 +
Emolevy: Gigabyte M57SLI-S4
Ram: 4 Gt
Näytönohjain: Nvidia GeForce 8500 GT 512 Mt
Virtalähde: 750 wattia Thermaltake ToughPower
Old 22 kesäkuu 2009, 15:55
Rahoittajien ryhmän

Default Onko Oma Näytönohjain Ellei?

Kuulostaa näyttösovittimen, se "ei ole, että hyvä peli tai suorittaa graphic` s-raskas ohjelma, loput näyttää sakko

Tietokone kerran lyödä minua shakki
Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.

My System: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 O / C
Emolevy:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-muisti:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts O / C
Äänikortti:
luova SoundBlaster 4
Kiintolevy (t):
1x 80 gb 2x 250GB
Optinen asema (t):
1x Sony DVD-RAM-asema 1xphillips dv
Asia / PSU:
700w moduler PSU
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
Monitor (t):
22in laajakuva
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät elioenai Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2009 14:49
Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget demon102 Graphics Cards & Näytöt 3 2. Aug 2008 13:32
Onko minun Grafiikkakortti ei? ninetail3df0x Graphics Cards & Näytöt 1 5th Jun 2008 08:00
HELP! Mikä näytönohjain tarvitsen? VideoNightmare Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2008 05:38
Mikä näytönohjain? ChrisInPa Graphics Cards & Näytöt 2 10th Aug 2007 12:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.