![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Olen yrittänyt kysyä tätä toisella foorumilla, mutta ei oikeastaan saada vastauksen, joten olen toivoen Otan parempi onni täällä. Noin 9 kuukautta nyt, kun yrittää suorittaa graafisen-raskas ohjelma (Second Life) minun ruutu välkyntä, jäädyttää ja sitten minun tietokone kaatuu. Kun tietokone käynnistyy uudelleen itsensä, oma näyttö on "iso" ja sekaisin. Pidän itseäni ottaa tietokone uudelleen manuaalisesti useita kertoja ennen kuin näyttö menee takaisin normaaliksi. Olen kokeillut reseating kortin useita kertoja, puhdistaminen pölystä sisällä minun tietokone, kytkennän yhdistävä kaapeli kortti näytön ympärille, valssatut takaisin minun kuljettajat, asentanut uusimmat ajurit. Ja minulla on edelleen ongelma. Koska minusta tuntuu, että se on viallinen näytönohjain - Tilasin uuden ja it'll olla täällä pian. Kun kaatuu, olen huomannut, että mustan käynnistyä näyttö (Olen pahoillani, en tiedä nimeä se lol) kaikki merkit ovat kummallisia. On huutomerkkejä jossa olisi numerot, väärin kirjoitettuja sanoja, välkkymistä merkkiä ... se on vain todella outoa. Kun näen, että näytön HAKU kaikki hullu niin, tiedän, että minun näyttö tulee ruuvattu liian - ja se aina on. Olisiko viallinen näytönohjain aiheuttaa sen tapahtua, että käynnistyä näytössä? Tai voisi olla toinen ongelma aiheuttaa sen? Yleinen kysymys: Onko kaikki ongelmat näyttävät näyttösovittimen liittyvät? Kiitos jo etukäteen mitään apua! Ja kerro minulle, jos tarvitset lisätietoa! -Joy Omat tiedot: Käyttöjärjestelmä: Win XP Home Antivirus Software: AVG CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000 + Emolevy: Gigabyte M57SLI-S4 Ram: 4 Gt Näytönohjain: Nvidia GeForce 8500 GT 512 Mt Virtalähde: 750 wattia Thermaltake ToughPower |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa näyttösovittimen, se "ei ole, että hyvä peli tai suorittaa graphic` s-raskas ohjelma, loput näyttää sakko
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Haluan käyttää varastossa näyttösovittimen ja minun päivittää näyttösovittimen toget | demon102 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 2. Aug 2008 13:32 |
| Onko minun Grafiikkakortti ei? | ninetail3df0x | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 5th Jun 2008 08:00 |
| HELP! Mikä näytönohjain tarvitsen? | VideoNightmare | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2008 05:38 |
| Mikä näytönohjain? | ChrisInPa | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 10th Aug 2007 12:17 |
| Thread Tools | |
| |