mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Is It My Video Card Bij gebreke?

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 08:21
Nieuw Lid Fractie

Default Is It My Video Card Bij gebreke?

Hallo,

Ik heb geprobeerd te vernemen over deze op een ander forum, maar niet echt een antwoord, dus ik hoop dat ik beter geluk hier. Voor ongeveer 9 maanden nu, while trying to run een grafisch zware programma (Second Life) mijn scherm flikkeren, te bevriezen en vervolgens mijn computer zal crashen. Wanneer de computer opnieuw zelf, mijn scherm is alle "grote" en messed up. Ik vind mezelf met de computer opnieuw opstarten handmatig meerdere malen voor mijn display gaat terug naar normaal.

Ik heb geprobeerd reseating de kaart meerdere malen, schoonmaken van de stof in mijn computer, schakelen de kabel waarmee de kaart naar de monitor rond, teruggedraaid mijn chauffeurs, de nieuwste stuurprogramma's. En ik heb nog steeds het probleem. Daar lijkt het me dat het een defecte videokaart - Ik bestelde een nieuw en het zal hier binnenkort.

Na het crashen, merkte ik dat op de zwarte opstart scherm (het spijt me, ik weet niet de naam van het lol) alle tekens zijn vreemd. Er zijn uitroeptekens waar er moet worden nummers, gespelde woorden, tekens flikkeren ... het is gewoon echt raar. Als ik zie dat scherm kijken allemaal gek als dat, ik weet dat mijn scherm zal worden screwed up ook - en dat is altijd. Zou een defecte videokaart oorzaak dat te gebeuren bij de opstart scherm? Of zou er een ander probleem veroorzaakt het?

Algemene vraag: Heb al mijn problemen lijken videokaart-gerelateerd?

Thanks in advance for any help! En laat het me weten als u nog extra info!

-Joy

Mijn Specs:

Besturingssysteem: Win XP Home
Antivirus Software: AVG
CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000 +
Moederbord: Gigabyte M57SLI-S4
Ram: 4GB
Videokaart: Nvidia GeForce 8500 GT 512MB
Voeding: 750 Watt Thermaltake ToughPower
Old 22 jun 2009, 15:55
Donor Groep

Default Is It My Video Card Bij gebreke?

Klinkt als uw grafische kaart, het is niet zo goed voor gaming of het uitvoeren van een grafische `s-zware programma, de rest lijkt goed

Een computer eenmaal beat me at chess
Maar het was geen partij voor mij kick boksen.

Mijn Systeem: redden137

Processor (s):
AMD Opteron 165 o / c
Moederbord:
ASUS A8N SLI Deluxe
RAM Geheugen:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800GTS o / c
Sound Card:
Creative SoundBlaster 4
Hard Drive (s):
1x 80 GB 2x 250GB
Optische Drive (s):
1x Sony DVD-RAM-station 1xphillips dv
Case / PSU:
700w moduler PSU
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
22in breedbeeld
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen elioenai Grafische Kaarten & Monitors 3 15 mrt 2009 14:49
Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget demon102 Grafische Kaarten & Monitors 3 De 2 augustus 2008 13:32
Is mijn grafische kaart niet? ninetail3df0x Grafische Kaarten & Monitors 1 De 5 juni 2008 08:00
HELP! Welke videokaart heb ik nodig? VideoNightmare Grafische Kaarten & Monitors 3 15 mrt 2008 05:38
Welke videokaart? ChrisInPa Grafische Kaarten & Monitors 2 10 aug 2007 12:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.