mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Er det min skjermkortet ikke?

Reply

Thread Tools
Old 20 juni 2009, 08:21
New Member Group

Default Er det min skjermkortet ikke?

Hallo,

Jeg har prøvd å spørre om dette på et annet forum, men ikke virkelig få et svar, så jeg håper jeg får bedre lykke her. For ca 9 måneder nå, mens du prøver å kjøre en grafikk-tung programmet (Second Life) min skjermen flimrer, fryse og deretter datamaskinen vil krasje. Når datamaskinen starter på nytt selv, min skjerm er alle "store" og messed opp. Jeg finner meg selv å måtte starte datamaskinen på nytt manuelt flere ganger før jeg displayet går tilbake til normal.

Jeg har prøvd reseating kortet flere ganger, rense støvet inni datamaskinen bytter kabelen koble kortet til skjermer rundt, rullet tilbake min drivere installert de nyeste driverne. Og jeg har fortsatt problemet. Siden det synes for meg at det er en feil på skjermkortet - Jeg bestilte en ny, og den vil være her snart.

Etter krasj, la jeg merke til at det svarte støvel opp skjermen (Jeg beklager, jeg vet ikke navnet på det lol) alle tegnene er rart. Det er utropstegn der det skal være tall, feilstavede ord, flimring tegn ... det er bare veldig rart. Når jeg ser at skjermen ser alle sprø sånt, jeg vet min skjerm blir ødelagt også - og det alltid er. Ville en defekt skjermkort årsak som skal skje med støvel opp skjermen? Eller vil det være et problem som forårsaker det?

Generelle spørsmål: Har alle mine problemer synes skjermkort-relaterte?

Takk på forhånd for hjelp! Og kan du gi meg beskjed hvis du trenger ytterligere informasjon!

-Joy

Min spesifikasjoner:

Operativsystem: Win XP Home
Antivirus-programvare: AVG
CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000 +
Hovedkort: Gigabyte M57SLI-S4
Ram: 4GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT 512MB
Strømforsyning: 750 watt Thermaltake ToughPower
Old 22 juni 2009, 15:55
Donor Group

Default Er det min skjermkortet ikke?

Høres ut som skjermkortet, det `er ikke så bra for spill eller å kjøre et grafisk` s-tunge programmet, resten virker fint

En datamaskin gang slo meg i sjakk
Men det var ingen match for meg på kickboksing.

Min System: redden137

Prosessor (er):
AMD Opteron 165 o / c
Hovedkort:
asus a8n SLI Deluxe
RAM-minne:
2GB Corsair XMS PC3200 platium
Graphics Card (s):
8800gts o / c
Lydkort:
Creative SoundBlaster 4
Harddisk (er):
1x 80 gb 2x 250GB
Optisk stasjon (er):
1x Sony DVD-RAM-stasjon 1xphillips DV
Case / PSU:
700w moduler PSU
Cooling:
air
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
22in widescreen
Operating System (s):
XP Pro
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Video Card RAM - laptop skjermkort suger elioenai Kabinetter & Skjermer 3 15 mars 2009 14:49
Jeg vil bruke min lager skjermkort og min oppgradere skjermkortet toget demon102 Kabinetter & Skjermer 3 2 august 2008 13:32
Er min Grafikkort mislykkes? ninetail3df0x Kabinetter & Skjermer 1 5 juni 2008 08:00
HJELP! Hvilket skjermkort trenger jeg? VideoNightmare Kabinetter & Skjermer 3 15 mars 2008 05:38
Hvilket skjermkort? ChrisInPa Kabinetter & Skjermer 2 10 august 2007 12:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.