![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har altid troet, og fik nVidia Jeg er ikke sikker på, hvordan ATi system virker Grundlæggende har jeg brug for et ATI kort, der er noget equivlent til 9800GTX + + eller sådan noget en højtstående udgangen ATi Jeg har brug for den pris, der skal udjævnet omkring 200 dollars. lidt højere wouldnt være et problem Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9800GTX + er ikke ligefrem høje ende. I 4850 er det samme. Hvorfor har du brug for ATI?
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du bare vil ATI rent fordi der i de sidste, du har valgt nVidia? Det er ikke en stor grund til at ændre sig over - især hvad du taler om at få et tilsvarende kort, er det ikke engang en opgradering. PS elske sig carbon
|
| |||
| |||
| Jeg er der skiftes til ATi fordi mit mobo er ment til den, og tager kun krydsild (Thats hvad der står på sit site) så Thats hvorfor ... og jeg vil gerne have noget at spille alle moderne spil i dag på Ultrahøj sådan røv farcry2, GTA IV, måske endda Crysis hvis u kan gøre det Jeg har i øjeblikket en Intel Core i7 2GB ddr3 Så jeg har en god Computere og alle, men min vid kortet makin en flaske hals u nej? |
|
| |||
| |||
| Jeg ville ikke forvente at spille GTA4 gnidningsløst, dens frygtelige, ikke virker i Crossfire enten .. Et godt skærmkort (HD4870 eller HD4870X2) vil se dig gennem Crysis og Far Cry 2 temmelig let. |
|
| |||
| |||
| Jeg tror ikke, at det kun kunne tage krydsild, kunne jeg forstå sige, hvis det accepteres en ental nVidia kort, eller flere XFire's, men jeg tror ikke, theres ethvert bundkort at pointblank nægter at tage en enkelt GCard .. Har du nogen andre spec Thats must-have? dvs. HD, eller Dual monitor support?
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Yeah, nVidia er bedre høje ende, og med den tid, du ønsker at gøre Crossfire vil der være et enkelt kort, som slår hvad du har købt i Crossfire alligevel. Banker på dyre, upålidelige multi-kortet = dårlig idé. Som altid, købe for i dag, ikke i morgen - og i så fald kan du ønsker at udvide dit budget lidt og få en GTX 260.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| Jeg vil gerne bruge mit lager skærmkort og min opgradere skærmkortet toget | demon102 | Grafikkort & Monitors | 3 | 2 august 2008 13:32 |
| HJÆLP! Hvilken skærmkort har jeg brug for? | VideoNightmare | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2008 05:38 |
| Skærmkort hjælpe | divindavid13 | Grafikkort & Monitors | 11 | 8 oktober 2007 13:15 |
| Skærmkort | sam2545 | Grafikkort & Monitors | 12 | 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |