vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Tarvitsetko ATI Video Card. Olen jonkin verran uusia

Reply

Thread Tools
Old 18 tammikuu 2009, 22:28
Jäsen

Olen aina ajatellut, ja sain nVidia

En ole varma, kuinka ATI järjestelmä toimii

Pohjimmiltaan Tarvitsen ATI-kortti, joka on hieman equivlent että 9800GTX + + tai jotain

korkean loppuun ATI

Minun on se hinta, joka on rajattu noin 200 dollaria. hieman suurempi wouldnt olla ongelma

Kiitos
Old 19 tammikuu 2009, 04:03
Rahoittajien ryhmän

9800GTX + ei juuri korkean loppuun. The 4850 on vastaava. Miksi sinun on ATI?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19 tammikuu 2009, 10:46
Rahoittajien ryhmän

Oletteko vain ATI puhtaasti, koska aikaisemmin olet valinnut nVidia?

Se ei ole paljon syytä muuttaa enemmän - varsinkin kun et puhu saada vastaavan kortin, se ei ole edes päivitystä.

PS rakastavat sig hiililuku
Old 19 tammikuu 2009, 11:45
Jäsen

Olen muuttumassa ATI koska minun mobo on merkinnyt sitä, ja vain ristituleen (thats mitä se sanoo sen site)

niin thats miksi ... hyvin Haluaisin jotain pelata kaikki nykyaikaiset pelit tänään ultrakorkea tällainen ass farcry2, GTA IV, ehkä jopa Crysis jos u voi tehdä sitä

Minulla on tällä hetkellä
Intel Core i7
2GB ddr3

Joten minulla on hyvä computere ja kaikki, mutta vid kortti on Makin pullon kaulan u ei?
Old 19 tammikuu 2009, 13:07
Jäsen

En haluaisi odottaa pelata GTA4 sujuvasti, sen kauhea, ei toimi ristituleen joko ..

Hyvä näytönohjain (HD4870 tai HD4870X2) näkevät sinut Crysis ja Far Cry 2 melko helposti.
Old 19 tammikuu 2009, 13:12
Rahoittajien ryhmän

En usko, että se voi vain ristituleen, ymmärtäisin sanoa, jos se hyväksytään yksittäinen nVidia kortin, tai useita XFire: n, mutta en usko Theres mitään emolevy pointblank kieltäytyy ottamasta yhteen GCard ..

Onko sinulla muita spec thats on-on?

eli. HD tai kahden näytön tuki?
Old 19 tammikuu 2009, 15:22
Rahoittajien ryhmän

Joo, nVidia on parempi korkea loppuun, ja kun haluat tehdä ristituleen tulee olemaan yksi kortti, voittaa mitä ostetaan ristituleen anyway. Pankkitoiminta on kallista, epäluotettavaa multi-kortti = huono idea. Kuten aina, ostaa tänään, ei huomenna - jolloin voit laajentaa budjettiasi hieman ja saat GTX 260.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.