![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik heb altijd gedacht en hebben nVidia Ik weet niet zeker hoe ATi systeem werkt Kortom, ik moet een ATI kaart die is enigszins equivlent bij de 9800GTX + + of iets een high-end ATi Ik moet de prijs die moet worden beperkt tot ongeveer 200 dollar. een beetje hoger wouldnt een probleem Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9800GTX + is niet echt high-end. De 4850 is gelijk. Waarom heb je nodig ATI?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u het wil gewoon de ATI puur omdat in het verleden die je hebt gekozen nVidia? Dat is niet een grote reden om te veranderen - met name als je praat op het krijgen van een gelijkwaardige kaart, het is niet eens een upgrade. PS hou van de SIG koolstof
|
| |||
| |||
| Ik ben aan het veranderen ATi omdat mijn mobo is bedoeld voor en slechts CrossFire (dat is wat het zegt op haar site) ja thats waarom ... Ik wil graag iets te spelen alle moderne games van vandaag op ultrahoge dergelijke kont farcry2, GTA IV, misschien zelfs Crysis indien u dat kunnen doen Ik heb op dit ogenblik een Intel Core i7 2GB DDR3 Dus ik heb een goede computere en al, maar mijn vid kaart is makin een fles hals u niet? |
|
| |||
| |||
| Ik zou niet verwachten te spelen GTA4 soepel, de verschrikkelijke, werkt niet in Crossfire ofwel .. Een goede videokaart (HD4870 of HD4870X2) ziet u door Crysis en Far Cry 2 vrij gemakkelijk. |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat het alleen kon nemen CrossFire, ik kan begrijpen dat, indien zij aanvaard een enkelvoud nVidia kaart of meerdere XFire's, maar ik denk niet dat theres een moederbord dat pointblank weigert om een GCard .. Hebt u nog andere spec thats must-have? dwz. HD, of Dual monitor ondersteuning?
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Ja, nVidia is beter high-end, en door de tijd die u wilt doen Crossfire zal er een enkele kaart die beats wat je gekocht in Crossfire anyway. Bankieren op dure, onbetrouwbare multi-card = slecht idee. Zoals altijd, koop voor vandaag, niet voor morgen - in dat geval kunt u het uitbreiden van uw budget een beetje en krijg een GTX 260.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen | elioenai | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2009 14:49 |
| Ik wil mijn voorraad videokaart en mijn upgrade videokaart toget | demon102 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | De 2 augustus 2008 13:32 |
| HELP! Welke videokaart heb ik nodig? | VideoNightmare | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 15 mrt 2008 05:38 |
| Videokaart helpen | divindavid13 | Grafische Kaarten & Monitors | 11 | 8 okt 2007 13:15 |
| Videokaart | sam2545 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | De 3 juli 2007 09:29 |
| Thread Tools | |
| |