![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei ihmiset. Vain ihmetellä, jos muistia on näytönohjain on täytettävä muistin tyyppi minun emolevy? Grafiikkakortti Haluan on GDDR3 muistin tyyppi, mutta olen saanut DDR muistia minun emolevy, ei muisti on vastannut tähän? kiitos auttaa:) myös näytönohjain Haluan on HD, mutta minun seurata ei ole HD valvoja tässä asiassa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei, ne ovat riippumattomia ja ei tarvitse vastata. A DDR3 GFX kortin työtä tahansa Mobo niin kauan kuin se tukee korttipaikasta tyyppi eli: AGP tai PCI-E.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kaikki monitorit tuotettu viime .. wow, ehkä vuosikymmen? on "HD" - televisioissa vain nousi näihin päätöslauselmiin parin viime vuoden aikana. Vaikka olenkin sitä mieltä, että olet käsittävän HD3xxx tai HD4xxx. Tämä on vain ovela markkinointi temppu, niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Hyvää työtä olla valpas, vaikka se on aina parempi varmistaa, että kaikki toimii etukäteen. Jos et ole varma valinta, lähettää nykyinen asennus ja voimme katsoa ja varmista, että mitä te elinkaari on hyvä sovi.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| En ole varma, onko minulla sai PCI-E 16x 2.0 slot minun emolevy, ei minun slot on 2.0? tai Voinko vain saada näytönohjain huoletta tästä? |
|
| |||
| |||
| Niin kauan kuin se on x16, 2,0 osa ei ole merkitystä.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| olisi tämä kortti toimi minun pc? http://www.ebuyer.com/product/150349 |
|
| |||
| |||
| Ei voi sanoa ... Mikä emolevy sinulla on? |
|
| |||
| |||
| Olen saanut Intel Pentium 4 3.00GHz prosessori ja minun emolevyn tehdä on ensimmäinen kansainvälinen Computers, Inc, ja olen saanut PCI-E 16X slot |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että on PCI-E-korttipaikka P4: n ovat vanhoja ja mahdollisesti ennen PCI-E-aikaa. PCI-E-lähtö ei saa sekoittaa PCI-korttipaikka. PCI-E: ![]() PCI: |
|
| |||
| |||
| * Edited minun postitse edellä * |